Genel

Simit Sarayı, Avrupada 500 restoran açmayı planlıyor!

Fastfood ve unlu mamuller sektörüne yönelik Nielsen’in yaptığı araştırmada, “favori görülen” ve “tavsiye edilen” markalar arasına giren Simit Sarayı, günlük 250 bin müşteriye ulaşmayı b

Hollanda ve Kıbrıs’ta da yeni şubelerini açtıklarını belirten Simit Sarayı Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Okutur, “2 yıl içerisinde Avrupa’da 500 restoran açmayı planlıyoruz. Önümüzdeki günlerde Yunanistan ve Mekke’de de yeni şubelerimizi açacağıç” dedi.

Pazarda öne çıkıyor

Nielsen tarafından yapılan araştırmaya göre, marka bilinirliği bölümünde Simit Sarayı’nin pazarda öne çıktığına işaret eden Haluk Okutur, şu bilgileri verdi: “Ürün satın alınan fastfood zincirleri sorgulandığında, Simit Sarayı’nın en sık gidilen ve şimdiye kadar ürün alınmış zincir olarak, rakiplerinin önünde olduğu, ayrıca her 4 kişiden 3’ünün halihazırda Simit Sarayı müşterisi olduğu görüldü. Bunun yanı sıra Simit Sarayı’nın reddedilme sayısı yok denecek kadar az. Araştırmaya göre, ‘Fiyatı ne olursa olsun bu markanın ürünlerini satın alırım’ ifadesi en yüksek oranda Simit Sarayı için kullanıldı.”

Ayda 6 milyon adet simit

Türkiye’de 150 şube ile hizmet verdiklerini söyleyen Haluk Okutur, şu değerlendirmeyi yaptı: “2004’te TÜBİTAK ile ortaklaşa geliştirdiğimiz 7 bin metrekarelik kapalı alan üzerine kurulu merkezi üretim tesislerimizde ayda 6 milyon adet üretim gerçekleştiriyoruz. Simit Sarayı mağazalarını her gün ortalama 250 bin kişi ziyaret ediyor. Dünyanın en büyük fastfood zinciri Mc Donalds’tan bir fazla şube açma amacıyla yola çıkan Simit Sarayı, Hollanda ve Kıbrıs’ta açtığı şubelerle dünyaya açılmış bulunuyor. Önümüzdeki günlerde Yunanistan ve Mekke’de de mağaza açacağız. İki yıl içerisinde yurt içinde 500, yurt dışında başta Hollanda, Almanya ve diğer Avrupa ülkeleri olmak üzere, 500 mağaza açmayı hedefliyoruz.”

İlk 500’e girip 100 bin çalışana ulaşacağız

KRİZDEN güçlenerek ve hedef büyüterek çıktıklarını anlatan Haluk Okutur, “Türkiye sınırları bize artık dar geliyor. Simit sarayındaki hedefimiz, en az 100 bin çalışanı olması ve kısa zamanda Türkiye’de tüm şehirlerinde, ardından dünyadaki birçok ülkede bulunmak ve daha sonra dünyadaki en fazla restoran zincirine sahip marka olup, ilk 500 şirket arasına girmektir. Şu anda yaklaşık 35 ülke ile görüşmelerimiz devam etmektedir” dedi.
Hürriyet

Konuyla ilgili basında çıkan diğer haberler

Simit saraya taşındı, hamburgere kafa tutuyor

Ayda 6 milyon adetlik üretim kapasitesi ile günde 250 bin kişinin ziyaret ettiği Simit Sarayı, fastfood sektörünün devleri McDonald's ve Burger King'i geride bıraktı.
 
150 şubesi bulunan Simit Sarayı, dünyaca ünlü araştırma şirketi Nielsen'in yaptığı fastfood ve unlu mamuller sektörü araştırmasında Türk halkının gözde markası oldu. Eylül-ekim aylarında, Türkiye'yi temsilen 941 kişiyle, yüz yüze görüşme tekniği ile yapılan ankete katılanların yüzde 30'u Simit Sarayı'nı favori zincir fastfood markası olarak belirtirken, yüzde 29'u tavsiye edeceği markanın Simit Sarayı olacağını söyledi. 100'e yakın ürün çeşidine sahip Simit Sarayı'nın, favori görülen ve tavsiye edilen markalar arasında McDonald's ve Burger King'i geçerek birinci sıraya oturduğu görüldü. Marka bilinirliği bölümünde ise Simit Sarayı pazarda yıllardır var olan ve yoğun televizyon reklamı yapan dünya markalarına çok yakın bir skor elde etti. Diğer Türk markalarına ise fark attı. Ürün satın alınan fastfood zincirleri sorgulandığında, Simit Sarayı'nın en sık gidilen ve şimdiye kadar ürün alınmış zincir olarak, rakiplerinin önünde olduğu görülüyor. Yapılan araştırmada ayrıca her 4 kişiden 3'ünün halihazırda Simit Sarayı müşterisi olduğu görülüyor.

McDonald's'tan bir fazla şube açma amacıyla yola çıktıklarını belirten Simit Sarayı Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Okutur, Hollanda ve Kıbrıs'ta şube açtıklarını, önümüzdeki günlerde Yunanistan ve Suudi Arabistan'ın kutsal şehri Mekke'de de mağaza açmaya hazırlandıklarını duyurdu. İki yıl içerisinde yurtiçinde 500, yurtdışında 500 mağaza açmayı hedeflediklerini aktaran Okutur, "Hedefimiz, en az 100 bin çalışanı olması ve kısa zamanda Türkiye'de tüm şehirlerinde, ardından dünyadaki birçok ülkede bulunmak ve daha sonra dünyadaki en fazla restoran zincirine sahip marka olup, ilk 500 şirket arasına girmek." diye konuştu.
Zaman


Nielsen araştırdı, Simit Sarayı Burger King ve Mc'i solladı!

Nielsen'in fastfood ve unlu mamuller sektörüne yönelik yaptığı araştırmada, 'favori görülen' ve 'tavsiye edilen' markalar arasında Simit Sarayı'nın, McDonalds ve Burger King'i geçtiğini açıkladı

941 kişi ile yüz yüze görüşme tekniği ile yapılan Nielsen araştırmasına göre, ankete katıların yüzde 30'u Simit Sarayı'nı favori zincir fastfood markası olarak gösterirken, yüzde 29'u tavsiye edeceği markanın Simit Sarayı olacağını söyledi. McDonalds'ın favori görülme oranı yüzde 26, tavsiye edilme oranı yüzde 25, Burger King'in favori görülme oranı yüzde 17, tavsiye edilme oranı yüzde 17 oldu. Araştırmaya göre, 'Fiyatı ne olursa olsun bu markanın ürünlerini satın alırım' ifadesi en yüksek oranda Simit Sarayı için kullanıldı. Yapılan araştırmada Mc Donalds ve Burger King zincirlerinden ürün alma eğilimine bakıldığında, bu markaların diğerlerine oranla daha çok reddedildikleri görüldü. Araştırmada ayrıca, Simit Sarayı'nı bilen kişilerin yüzde 34'ü, Mc Donalds'ı bilenlerin yüzde 27'si, Burger King'i bilenlerin yüzde 18'i ve Mado'yu bilenlerin yüzde 10'u bu markaları başkalarına tavsiye ettiklerini bildirirken, reddedilme oranlarında ise Simit Sarayı rakiplerine oranla en düşük 'ret skoru'nu elde etti.
Akşam


Simit Sarayı, fastfood devlerini geçti

Nielsen'in fastfood ve unlu mamuller sektörüne yönelik yaptığı araştırmada, "favori görülen" ve "tavsiye edilen" markalar arasında Simit Sarayı'nın, McDonalds ve Burger King'i geçtiğini açıkladı.

941 kişi ile yüz yüze görüşme tekniği ile yapılan araştırmaya göre, ankete katıların yüzde 30'u Simit Sarayı’nı favori zincir fastfood markası olarak gösterirken, yüzde 29’u tavsiye edeceği markanın Simit Sarayı olacağını söyledi. McDonalds'ın favori görülme oranı yüzde 26, tavsiye edilme oranı yüzde 25, Burger King'in favori görülme oranı yüzde 17, tavsiye edilme oranı yüzde 17 oldu.

4 KİŞİDEN 3'Ü SİMİT SARAYI MÜŞTERİSİ
Simit Sarayı, Nielsen'in fastfood ve unlu mamuller sektörüne yönelik yaptığı araştırma sonuçlarını açıkladı. Nielsen'in Eylül - Ekim aylarında 941 kişi ile yüz yüze görüşme tekniğiyle yaptığı araştırmaya göre, marka bilinirliği bölümünde Simit Sarayı, pazarda yıllardır var olan ve yoğun televizyon reklamı yapan dünya markalarına çok yakın bir skor elde etti. Ürün satın alınan fastfood zincirleri sorgulandığında, Simit Sarayı’nın en sık gidilen ve şimdiye kadar ürün alınmış zincir olarak, rakiplerinin önünde olduğu, ayrıca her 4 kişiden 3’ünün halihazırda Simit Sarayı müşterisi olduğu görüldü. Bunun yanı sıra Simit Sarayı’nın reddedilme sayısı yok denecek kadar az.

ANKETE KATILANLARIN YÜZDE 30'U SİMİT SARAYINI FAVORİ GÖSTERDİ
Araştırmaya göre, ankete katıların yüzde 30'u Simit Sarayı’nı favori zincir fastfood markası olarak gösterirken, yüzde 29’u tavsiye edeceği markanın Simit Sarayı olacağını söyledi. Bu araştırmaya göre, McDonalds'ın favori görülme oranı yüzde 26, tavsiye edilme oranı yüzde 25, Burger King'in favori görülme oranı yüzde 17, tavsiye edilme oranı yüzde 17 oldu. Simit Sarayı, bu veriler ışığında favori görülen ve tavsiye edilen markalar arasında da Simit Sarayı'nın, Mc Donalds ve Burger King’i geçerek birinci sıraya oturduğunun görüldüğünü belirtti.

EN DÜŞÜK RET SKORU SİMİT SARAYI'NIN
Araştırmaya göre, "Fiyatı ne olursa olsun bu markanın ürünlerini satın alırım" ifadesi en yüksek oranda Simit Sarayı için kullanıldı. Yapılan araştırmada Mc Donalds ve Burger King zincirlerinden ürün alma eğilimine bakıldığında, bu markaların diğerlerine oranla daha çok reddedildikleri görüldü. Araştırmada ayrıca, Simit Sarayı’nı bilen kişilerin yüzde 34’ü, Mc Donalds’ı bilenlerin yüzde 27’si, Burger King’i bilenlerin yüzde 18’i ve Mado’yu bilenlerin yüzde 10’u bu markaları başkalarına tavsiye ettiklerini bildirirken, reddedilme oranlarında ise Simit Sarayı rakiplerine oranla en düşük “ret skoru”nu elde etti.

GÜNDE 250 BİN KİŞİ ZİYARET EDİYOR, ŞUBE SAYIMIZ İKİ YILDA BİN'E ÇIKACAK
Simit Sarayı Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Okutur, bugün yurtiçinde 150 şube ile hizmet verdiklerini söyledi. 2004’te TÜBİTAK ile ortaklaşa geliştirdiği 7 bin metrekarelik kapalı alan üzerine kurulu merkezi üretim tesislerinde ayda 6 milyon adet üretim gerçekleştirdiklerine dikkat çeken Okutur, “Simit Sarayı mağazalarını her gün ortalama 250 bin kişi ziyaret ediyor. Dünyanın en büyük fastfood zinciri Mc Donalds’tan bir fazla şube açma amacıyla yola çıkan Simit Sarayı, Hollanda ve Kıbrıs’ta açtığı şubelerle dünyaya açılmış bulunuyor. Önümüzdeki günlerde Yunanistan ve Mekke’de de mağaza açacağız. İki yıl içerisinde yurt içinde 500, yurt dışında başta Hollanda, Almanya ve diğer Avrupa ülkeleri olmak üzere, 500 mağaza açmayı hedefliyoruz” dedi. Krizden güçlenerek ve hedef büyüterek çıktıklarını da ifade eden Okutur, “Türkiye sınırları bize artık dar geliyor. Simit sarayındaki hedefimiz, en az 100 bin çalışanı olması ve kısa zamanda Türkiye’de tüm şehirlerinde, ardından dünyadaki birçok ülkede bulunmak ve daha sonra dünyadaki en fazla restoran zincirine sahip marka olup, ilk 500 şirket arasına girmektir. Şu anda yaklaşık 35 ülke ile görüşmelerimiz devam etmektedir” açıklamasında bulundu.
Radikal


Devleri geride bıraktı

Türkiye, geleneksel tatlarını tercih ediyor, McDonalds, Burger King gerilerde kaldı...

Nielsen’in Fastfood ve Unlu Mamüller Sektörü araştırmasında ‘Simit Sarayı’nın, favori olan ve tavsiye edilen markalar arasında ilk sırada yer alarak, fastfood devleri McDonalds ve Burger King’i geçtiği açıklandı.

‘Simit Sarayı’ fastfood devlerini geride bıraktı

Türkiye, fastfood beslenmede geleneksel tatlarından vazgeçmiyor. Nielsen’in yaptığı fastfood ve unlu mamuller sektörü araştırmasına göre, Türkiye ‘fastfood’ta geleneksel tatlarını ağırlık veriyor. Simit Sarayı; pazar araştırmaları yapan Nielsen’in Eylül-Ekim aylarında, tüm Türkiye’yi temsilen 941 kişiyle yüz yüze görüşme tekniği ile yaptığı araştırmanın sonuçlarını açıkladı. Söz konusu araştırmaya göre, Simit Sarayı, favori görülen ve tavsiye edilen markalar arasında ilk sırada yer aldı.

Katılımcıların yüzde 30’u Simit Sarayı’nı favori zincir fastfood markası olarak belirtirken, yüzde 29’u tavsiye edeceği markanın Simit Sarayı olacağını kaydetti. Simit Sarayı’nı bilenlerin yüzde 34’ü, bu markayı başkalarına tavsiye ettiğini söyledi. McDonalds’ın favori görülme oranı yüzde 26, tavsiye edilme oranı yüzde 25, Burger King’in favori görülme oranı yüzde 17, tavsiye edilme oranı ise yüzde 17 oldu.

150 şubeye ulaştık

Ankete göre, favori görülen ve tavsiye edilen markalar arasında Simit Sarayı, Mc Donalds ve Burger King’i geçerek birinci sıraya oturdu.

Ürün satın alınan fastfood zincirleri sorgulandığında, Simit Sarayı’nın en sık gidilen ve şimdiye kadar ürün alınmış zincir olarak, rakiplerinin önünde olduğu, ayrıca her 4 kişiden 3’ünün halihazırda Simit Sarayı müşterisi olduğu görüldü. Bunun yanı sıra Simit Sarayı’nın reddedilme sayısı yok denecek kadar az.

Simit Sarayı Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Okutur, 8 yıl önce fastfood sektörüne girdiklerini belirterek, bugün yurtiçinde 150 şube ile hizmet verdiklerini kaydetti.
Okutur, 2004 yılında TÜBİTAK ortaklığıyla geliştirilen 7 bin metrekarelik kapalı alan üzerine kurulu merkezi üretim tesislerinde ayda 6 milyon adet üretim yaptıklarını ifade etti.

Haluk Okutur’un verdiği bilgiye göre Türkiye’de 150 tane Simit Sarayı hizmet veriyor. Hollanda ve Kıbrıs’ta şubeleri olan şirket, 35 ülkeye daha açılmayı planlıyor.

GÜNDE 250 BİN KİŞİ GELİYOR

DÜNYANIN en büyük fast food zinciri McDonalds’tan bir fazla şube açma hedefiyle yola çıktıklarını hatırlatan Haluk Okutur, şunları söyledi: “Simit Sarayı mağazalarını her gün ortalama 250 bin kişi ziyaret ediyor. Dünyanın en büyük fastfood zinciri Mc Donalds’tan bir fazla şube açma amacıyla yola çıkan Simit Sarayı, Hollanda ve Kıbrıs’ta açtığı şubelerle dünyaya açılmış bulunuyor. Önümüzdeki günlerde Yunanistan ve Mekke’de de mağaza açacağız. İki yıl içerisinde yurtiçinde 500, yurtdışında başta Hollanda, Almanya ve diğer Avrupa ülkeleri olmak üzere 500 mağaza açmayı hedefliyoruz. Simit Sarayı’ndaki hedefimiz, en az 100 bin çalışanı olması ve kısa zamanda Türkiye’deki tüm şehirlerde, ardından dünyadaki birçok ülkede bulunmak ve daha sonra dünyadaki en fazla restoran zincirine sahip marka olup, ilk 500 şirket arasına girmek. Şu anda yaklaşık 35 ülke ile görüşmelerimiz devam ediyor.”
Vatan