Sinpaş GYO 2014'te sosyal medyada en iyiler arasında yer aldı!
Gayrimenkul sektörünün lider firmalarından Sinpaş GYO, 2014 yılında sosyal medyada Türkiye'nin en iyileri arasında yer aldı. Sinpaş GYO facebook etkileşiminde en iyi 5 markayı sıralayan listeye yıl boyunca 2 kez girdi.
Gayrimenkul sektörünün lider firmalarından Sinpaş GYO, 2014 yılında sosyal medyada Türkiye'nin en iyileri arasında yer aldı. Sinpaş GYO, ilk kez 2013 yılında sektör birincisi olarak yer aldığı 'Türkiye'nin En Güçlü 100 Sosyal Markası' sıralamasındaki başarısını koruyarak 40. yılım kutladığı 2014 yılında Türkiye'nin en iyileri arasında yer aldı. Facebook fan sayısını sadece bir yılda 2 kat arttıran Sinpaş GYO; facebook etkileşiminde en iyi 5 markayı sıralayan listeye yıl boyunca 2 kez girerek, Türkiye'nin en iyileri arasında yer aldı. 2014 yılında İnstagram'da da en çok takip edilen gayrimenkul şirketi Sinpaş GYO oldu. Sinpaş GYO proje fotoğrafları ve #sinpasgyo hasntagi 7 binden fazla kullanıldı. Bir diğer rekor da FourSquare'den geldi ve FourSquare'de en çok check-in yapılan konut projeleri Sinpaş GYO projeleri oldu. Sinpaş GYO bu başarılarıyla, 'Türkiye'nin En Güçlü 100 Sosyal Markası nda sektöründe ilk sıraya yerleşti.
Dünya da 88 ülkede ve Türkiye'de de iki yılda bir düzenlenen 'SuperBrands Türkiye' 2014 yılının süper markalarım açıkladı. Seçici kurul ve AC Nielsen'in ölçümleriyle belirlenen 1023 marka arasmda, Sinpaş, 'SuperBrands' seçildi. Süper marka seçiminde şirketin teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik deeerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri büyük önem taşıyor
Anadolu Manşet