Sektörel

Sinpaş GYO satış sonrası hizmetler birimini yeniledi!

‘Yaşamaya değer alanlar geliştirme’ hedefiyle konsept projeler geliştiren Sinpaş GYO, ev sahiplerinin konforunu artırmak ve ihtiyaçlarını en hızlı ve kaliteli şekilde karşılamak için satış sonrası hizmetler birimini yeniledi...

Türkiye’de gayrimenkul sektörünün öncü isimlerinden olan ve ‘yaşamaya değer alanlar’ geliştirme hedefiyle konsept projeler geliştiren Sinpaş GYO,  müşteri ilişkileri alanında hizmet kalitesini artırmak için yeni bir yapılanmaya gitti. Sinpaş GYO, bu kapsamda 2007 yılından bu yana Satış Sonrası Hizmetler adıyla hizmet verdiği birimde değişiklik yaptı. Artık “Müşteri İlişkileri Yönetimi” adıyla hizmet veren bu birim, müşterilere evlerinin anahtarlarını aldıklarında başlayıp evlerinde yaşadıkları süre boyunca sürecek kesintisiz bir hizmet sunuyor. Müşteriler, Sinpaş GYO ile iletişime geçmek istedikleri her an karşılarında muhatap olarak Müşteri İlişkileri Yönetimi ekibini buluyorlar, her türlü ihtiyaç ve beklentilerini en hızlı ve kaliteli biçimde karşılayabiliyorlar.



Sinpaş GYO Müşteri İlişkileri Yönetim’inde neler var?




Temalı konut projeleri geliştirerek gayrimenkul sektörüne getirdiği yeniliklerle dikkat çeken Sinpaş GYO, satış sonrası hizmette de müşteri memnuniyetini en üst noktaya çıkaracak ekibi kurdu. Müşteri İlişkileri Yönetimi adıyla hizmet veren bu özel ekip, İstanbul’da şirketin merkezi Sinpaş Plaza’da 8, Bursa’da da 2 olmak üzere toplam 10 kişiden oluşuyor. Müşterinin nabzını tutmak üzere bir araya gelen Müşteri İlişkileri Yönetimi ekibi, Sinpaş iştiraki olan ve site yönetimini üstlenen Kentsel Hizmetler’ ve iç mimaride Dekor’s şirketleriyle ortaklaşa çalışarak müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutuyor.


 


Konut teslimlerini özel organizasyonlarla gerçekleştiren Müşteri İlişkileri Yönetimi, dönemsel olarak ev sahiplerinin memnuniyetini ölçmek üzere anketler düzenliyor ve sonuçlarını titizlikle uygulamaya alıyor. Hayata geçirdiği etkinlikleri de anketler aracılığıyla elde ettiği geri dönüşler doğrultusunda oluşturuyor. Müşteri memnuniyeti kapsamında hizmet veren Teknik Danışmanlık Servisi ise her türlü teknik probleme çözüm getiriyor. 




Sinpaş GYO’nun müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırmak üzere uyguladığı sistemlerden biri de Anahtar Kart. Sinpaş GYO’dan konut satın alan her müşterinin üye olduğu bir sistem olarak işleyen Anahtar Kart uygulamasında, müşteriler çeşitli yollarla kampanyalar hakkında bilgilendirilirken, ek avantajlar, dönemsel kampanyalar ve etkinliklerden de yararlanabiliyor.


 


Müşteri, ekibe ‘bir tık’la ulaşabiliyor!


 


Sinpaş GYO Müşteri İlişkileri Yönetimi ekibi, ev sahiplerinin kolayca ulaşabileceği iletişim kanalları oluşturmak için Müşteri İletişim Ekranı olan BizBize ve sosyal medya hesapları da kurdu. Konut sahipleri, http://sinpasgyo.com/bizbize/ adresinden kullanıcı adı ve şifre bilgileriyle giriş yapabildiği bu platform ve kanallar sayesinde satış, finans, site yönetimi ve teknik danışmanlık gibi konularla ilgili her türlü soru ve önerilerini en kısa ve en hızlı yoldan Müşteri İlişkileri Yönetimi departmanına ulaştırabiliyor. Sinpaş GYO Müşteri İlişkileri Yönetimi departmanına Bizbize portalının yanı sıra, miy@sinpasgyo.com.tr adresinden ve 444 1 440 çağrı merkezi numarasından da ulaşılabiliyor.


 

“Ev sahiplerimizin konforlu yaşaması için var gücümüzle çalışıyoruz”



Konuyla ilgili bilgi veren Sinpaş GYO İcra Kurulu Başkanı Ömer Faruk Çelik, “Sinpaş GYO olarak bugüne kadar 5 bini aşkın aileyi ev sahibi yaptık. Her yıl ortalama 1.500 kişi Sinpaş GYOlu oluyor. Ev sahiplerimizin yaşam konforu bizim için çok önemli. Sinpaş GYOluların evlerinde mutlu ve keyifli bir yaşam sürmelerini sağlamak adına tüm enerjimiz ve gücümüzle çalışıyoruz. 2013 itibariyle hizmet anlayışımızı daha da ileriye götürmek ve müşteri ilişkileri kalitemizi artırmak için bazı yenilikler yaptık. Bu yeniliklerle hizmet altyapımızı değiştirip iş geliştirme planlarımızı global seviyeye taşıdık” dedi.