Genel

Sinpaş'ın reklam yüzleri Emel Sayın ve Tülin şžahin!

Konut sektörünün lideri Sinpaş GYO, yeni kampanyası œTarihi Fırsatın reklam filminde Türk Sanat Müziği"nin Divası Emel Sayın ve ülkemizin adını sık sık yurtdışında duyuran Manken-fotomodel Tülin şžahin oynadı

Reklam filminde her iki ünlü ismin şöhret olma yolunda hayatlarında yakaladıkları fırsata vurgu yapılarak, Sinpaş GYO"nun 84 ay vadeli œTarihi Fırsat kampanyasının da hayatta bir kez karşılacak fırsat olacağına dikkat çekiliyor.

Sinpaş GYO yeni kampanyası œTarihi Fırsatın reklam filmi için Türk Sanat Müziği"nin sevilen sesi Emel Sayın ve ünlü fotomodel Tülin şžahin"in rol aldığı iki ayrı film çekildi. Bosphorus City projesini tanıtan ilk film, Emel Sayın"ın evinde, bir belgeselde hayatını anlatır gibi, yaşamı boyunca önüne çıkan en önemli fırsatı anlatırken başlıyor. Sayın"ın œSes kraliçesi seçildikten sonra, Ankara Radyosu"nun sınavlarını kazandım. Bir anda hayatım değişti. Tüm Türkiye beni ilk o zaman tanıdı. Bu fırsatı kaçırsaydım, belki de bugün Emel Sayın olmayabilirdim diyor   ve Sinpaş"ın tarihi fırsatına atıf yaparak œBence insan önüne çıkan fırsatları değerlendirmeli mesajını veriyor.  

Aqua City 2010 projesi için çekilen filmde Tülin şžahin, kendisini bir alışveriş merkezinde keşfeden fotoğrafçı sayesinde girdiği modellik yarışmasını anlatıyor ve film œBence insan önüne çıkan fırsatları iyi değerlendirmeli, çünkü hayatta hergün bir fırsat çıkmıyor   demesiyle son buluyor.

Sinpaş GYO İletişim & Reklam Koordinatörü Barış Ekinci, œReklam filmi için Emel Sayın ve Tülin şžahin"i seçmemizin nedeni her ikisinin de kendi alanınında başarılı isimler olmaları ve kariyerlerine, bizim de reklam filmimizin ana teması olan, önlerine çıkan kaçırılmayacak fırsatla başlamış olmaları dedi.

çekimleri 2 gün süren ve setinde 40 kişilik bir ekibin çalıştığı reklam filmini yönetmen Barış Kaya çekti.

Basında yer alan diğer haberler:

œ84 Ay Vadeli konutların reklam yüzü Sayın ve şžahin oldu
˜Dört projede ilk 84 konuta 84 ay vade" konsepti ile kampanya düzenleyen Sinpaş GYO, œTarihi Fırsat olarak nitelediği reklam filminde Türk Sanat Müziği sanatçısı Emel Sayın ile manken ve fotomodel Tülin şžahin rol aldı. Reklam filminde her iki ünlü ismin şöhret olma yolunda hayatlarında yakaladıkları fırsata vurgu yapılarak, Sinpaş GYO"nun 84 ay vadeli œTarihi Fırsat kampanyasının hayatta bir kez karşılacak fırsat olacağına dikkat çekildi.
Sinpaş GYO İletişim ve Reklam Koordinatörü Barış Ekinci, œReklam filmi için Emel Sayın ve Tülin şžahin"i seçmemizin nedeni her ikisinin de kendi alanında başarılı isimler olmaları. Kariyerlerine bizim de reklam filmimizin ana teması olan önlerine çıkan kaçırılmayacak fırsatları değerlendirmeleri ile başlamış olmaları dedi. çekimleri 2 gün süren ve sette 40 kişilik bir ekibin görev yaptığı filmi Barış Kaya yönetti.
Bosphorus City projesini tanıtan ilk filmde Emel Sayın"ın evinde, bir belgeselde hayatını anlatır gibi, yaşamı boyunca önüne çıkan en önemli fırsatı anlatırken başlıyor. Sayın"ın œSes kraliçesi seçildikten sonra, Ankara Radyosu"nun sınavlarını kazandım. Bir anda hayatım değişti. Tüm Türkiye beni ilk o zaman tanıdı. Bu fırsatı kaçırsaydım, belki de bugün Emel Sayın olmayabilirdim diyor ve Sinpaş"ın tarihi fırsatına atıf yaparak œBence insan önüne çıkan fırsatları değerlendirmeli mesajını veriyor.
Aqua City 2010 projesi için çekilen filmde Tülin şžahin, kendisini bir alışveriş merkezinde keşfeden fotoğrafçı sayesinde girdiği modellik yarışmasını anlatıyor ve film œBence insan önüne çıkan fırsatları iyi değerlendirmeli, çünkü hayatta hergün bir fırsat çıkmıyor demesiyle son buluyor.

 
Emel Sayın ve Tülin şžahin, Sinpaş GYO'nun yeni reklam yüzü oldu

Sinpaş GYO'nun, 'Tarihi Fırsat' kampanyasının reklamlarında Türk Sanat Müziği'nin Divası Emel Sayın ve Manken Tülin şžahin rol aldı

Sinpaş GYO'nun yeni kampanyası 'Tarihi Fırsat' ın tanıtımı için Türk Sanat Müziği'nin sevilen sesi Emel Sayın ve ünlü fotomodel Tülin şžahin'in rol aldığı iki ayrı reklam filmi çekildi. Reklamlarda iki ünlü yıldızın hayatlarındaki fırsatlarla Sinpaş GYO'nun '84 kişiye 84 ay vade' başlıklı 'Tarihi Fırsat' kampanyası özdeşleştirildi. Bosphorus City'i tanıtan ilk film, Emel Sayın'ın evinde, yaşamı boyunca önüne çıkan en önemli fırsatı anlatırken başlıyor. Sayın'ın 'Ses kraliçesi seçildikten sonra, Ankara Radyosu'nun sınavlarını kazandım. Bir anda hayatım değişti. Tüm Türkiye beni ilk o zaman tanıdı. Bu fırsatı kaçırsaydım, belki de bugün Emel Sayın olmayabilirdim' diyor. Aqua City 2010 için çekilen filmde ise Tülin şžahin, kendisini bir alışveriş merkezinde keşfeden fotoğrafçı sayesinde girdiği modellik yarışmasını anlatıyor ve film 'Bence insan önüne çıkan fırsatları iyi değerlendirmeli çünkü hayatta hergün bir fırsat çıkmıyor' sözleriyle son buluyor. çekimleri iki gün süren ve setinde 40 kişilik bir ekibin çalıştığı reklam filminin yönetmenliğini Barış Kaya üstlendi.
Sabah


Sinpaş GYO"nun yüzü Emel Sayın ve Tülin şžahin oldu

SİNPAşž GYO"nun, yeni kampanyası ˜Tarihi Fırsat"ın reklam yüzleri Emel Sayın ve Tülin şžahin oldu. Reklam filminde iki ismin şöhret olma yolunda hayatlarında yakaladıkları fırsata vurgu yapılarak, Sinpaş GYO"nun 84 ay vadeli kampanyasının da hayatta bir kez karşılacak fırsat olacağına dikkat çekiliyor. Bosphorus City projesini tanıtan ilk film, Emel Sayın"ın evinde, bir belgeselde hayatını anlatır gibi, yaşamı boyunca önüne çıkan en önemli fırsatı anlatırken başlıyor. Aqua City 2010 projesi için çekilen filmde Tülin şžahin, kendisini bir alışveriş merkezinde keşfeden fotoğrafçı sayesinde girdiği modellik yarışmasını anlatıyor. Sinpaş GYO İletişim & Reklam Koordinatörü Barış Ekinci, œReklam filmi için Emel Sayın ve Tülin şžahin"i seçmemizin nedeni her ikisinin de kendi alanınında başarılı isimler olmaları ve kariyerlerine, bizim de reklam filmimizin ana teması olan, önlerine çıkan kaçırılmayacak fırsatla başlamış olmaları dedi. çekimleri 2 gün süren ve setinde 40 kişilik ekibin çalıştığı reklam filmini Barış Kaya çekti.
Hürriyet/Meltem KARA