Genel

Şirketler ve AVM'ler 23 Nisan'ı kutluyor

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, şirketlerin çocuklara olan ilgisini artırdı

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, şirketlerin çocuklara olan ilgisini artırdı. Zorlu Grubu, 28 ilde 2 farklı oyunu ile 50 bin çocuğa ulaşmak için turneye başladı. Ülker ise Astra Boy adlı filmle 50 ilde 158 sinema salonunda 140 bin çocuğu sinema ile buluşturdu. 
 
Türkiye'nin önde gelen şirketleri, gelişen teknolojiyle beraber patronluğunu ilan eden ve 'sosyal sorumluluk' isteyen tüketicilere duyarsız kalmıyor. Birçok AVM'de şenlik havası yaşatan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, dev şirketlerin etkinliklerini de çocuklara odaklıyor. 23 Nisan için dev firmalar çocuklarla ilgili projelerini hızlandırdı. Zorlu Grubu'nun, çalışanlarının çocuklarına tiyatroyu sevdirmek amacıyla kurduğu 'Zorlu Çocuk ve Gençlik Tiyatrosu', bu yıl 'Oz Büyücüsü' ve 'Bremen Mızıkacıları' adlı oyunu sahnelemeye başladı. Zorlu Grubu, 28 ilde oynanacak 2 farklı oyunu ile 50 bin çocuğa ulaşmayı hedeflerken Ülker de 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı münasebetiyle geleneksel hale getirdiği 'Ülker Çocuk Sineması Şenliği'nin perdelerini bu yıl üçüncü kez açtı. 50 ildeki 158 sinema salonunda iki gün gösterilen Astra boy adlı filmde, 140 bin çocuk Astroboy'un maceralarına ortak oldu. Ülker Çocuk Sinema Şenliği kapsamında 3 yılda yaklaşık 400 bin çocuk, sinemanın sihirli dünyasıyla tanıştı

Türk Telekom da bu yıl 32'ncisi düzenlenen TRT 23 Nisan Uluslararası Çocuk Şenlikleri'nin üçüncü kez ana sponsorluğunu üstlendi. Şenliklerde bu yıl 71 ülkeden 1.500'ü aşkın çocuk konuk ediliyor. Türk Telekom, 12 Nisan'da ülkemize gelmeye başlayan dünya çocuklarına Ironman, Hulk ve Spiderman başta olmak üzere dünyaca ünlü Marvel karakterleri SüperCan ve Caddebostan şenlik alanında 'merhaba' diyor. TAV Havalimanları Holding tarafından işletilen Esenboğa, Adnan Menderes ve Atatürk Havalimanı'nda da kültür ve sanat platformu TAV Galeri'de Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında 'Çocuk Şenliği' düzenledi. Swissotel The Bosphorus ise 23 Nisan'la bütünleşen 'Çocuk Karnavalı'nı bu yıl 25 Nisan'da gerçekleştireceğini açıkladı. Organizasyona Finansbank, Abdi İbrahim, Bahçeşehir ve BJK Koleji, Biltur, Colgate, Gap, Marks&Spencer ve Mavi Jeans sponsor olduğunu bildirdi. Türk dondurma sektörünün önemli markalarından Mado, 23 Nisan'a özel dondurma tasarladı. Geçtiğimiz yıllarda da 'parmak dondurma' adı altında 23 Nisan'a özgü dondurmalar tasarlayan şirket, dondurmayı da ücretsiz dağıtacak.
Arif Bayraktar / Zaman