Snap hisseleri zayıf gelir nedeniyle düşüyor! Bütün umudu reklamlar
Snap, dördüncü çeyrek için geliri kaçırdı ancak kazançları geride bıraktı. Yavaşlayan bir ekonomi çok sayıda şirketin dijital reklam bütçelerini kısmasına yol açtığı için Snap zor bir 2022 geçirdi.Sosyal medya şirketi , analistlerin tahminlerini takip eden dördüncü çeyrek gelirini bildirmesinin ardından Salı günü uzun süreli ticarette hisse senetleri %14′ten fazla düştü
Sosyal medya şirketi, art arda üçüncü çeyrekte rehberlik sağlamayı reddediyor, ancak “dahili tahmininin” bir yıl öncesine göre %2 ila %10 arasında bir satış düşüşü varsaydığını söylüyor.
Sosyal medya şirketi , analistlerin tahminlerini takip eden dördüncü çeyrek gelirini bildirmesinin ardından Salı günü uzun süreli ticarette hisse senetleri %14′ten fazla düştü .
İşte şirketin yaptığı şey:
Hisse başına kazanç : Refinitiv analist anketine göre 14 sent, beklenen 11 sente karşılık düzeltilmiş
Gelir : Refinitiv’e göre beklenen 1,31 milyar $ karşısında 1,30 milyar $ Küresel Günlük Aktif Kullanıcı (DAU) : StreetAccount’a göre beklenen 375,3 milyona karşı 375 milyonKullanıcı başına ortalama gelir: StreetAccount’a göre beklenen 3,49$’a karşı 3,47$ Snap yatırımcıları için üst üste üçüncü hayal kırıklığı yaratan kazanç raporu. Şirketin Ekim ayındaki üçüncü çeyrek kazanç raporunun ertesi günü, hisseler hayal kırıklığı yaratan gelir nedeniyle %28 düştü. Hisse senedi , hem üst hem de alt sıraları kaçırdıktan sonra Temmuz’daki ikinci çeyrek raporunun ardından %39 kaybetti .
Dördüncü çeyrekteki gelir, bir yıl öncesine göre biraz arttı. Sosyal medya akranları gibi Meta
ve Twitter, Snap zor bir 2022 geçirdi çünkü yavaşlayan ekonomi işletmelerin dijital reklam bütçelerini ve Apple’ın
iOS gizlilik güncellemesi sınırlı hedefleme yetenekleri.
Yatırımcılara yazdığı bir mektupta Snap, “makroekonomik rüzgarlar, platform politikası değişiklikleri ve artan rekabet” ile işaretlenen “zorlu bir yıl” olarak nitelendirdi.
Tüm yıl için satışlar 2022′de %12 artarak 4,6 milyar dolara yükseldi. Snap, kazanç açıklamasında gelecek dönem için rehberlik sağlamayacağını söyledi. Ancak yatırımcı mektubunda şirket, “iç tahmininin” bir yıl öncesine göre %2 ila %10 arasında bir düşüş varsaydığını söyledi. Analistler gelirde küçük
bir artış bekliyorlardı.
Şirket mektubunda, “Para kazanma tarafında, geçen yıl karşılaştığımız ters rüzgarların ilk çeyrek boyunca devam etmesini beklediğimiz için işletim ortamının zorlu olmaya devam edeceğini tahmin ediyoruz” dedi.
Reklam destekli internet şirketleri için dördüncü çeyrek kazanç sezonuna uğursuz bir başlangıç. Yatırımcılar, bu hafta daha sonra bu pazarın durumu hakkında daha net bir resim elde edecekler. Facebook ana şirketi Meta, Çarşamba günü dördüncü çeyrek sonuçlarını ve ardından Google ana şirketi Alphabet’i bildirdi
ve AmazonPerşembe günü.
Snap’in raporundan sonra meta paylaşımları %2 düştü. Pinterest Gelecek hafta sonuçları açıklayacak olan , neredeyse %5 düştü.
İşçi çıkarma furya gibi büyüyor! PayPal'da kervana katıldı
Bu indirimi kaçıran çok üzülür! Tuvalet kağıtlarına Carrefour dokunuşu! 02 Şubat 2023 fiyat listesi