Sektörel

Soner Canözer, FU Gayrimenkul Bilgi İşlem Yöneticisi oldu!

Banka ve kurumlara sağladığı ipotek tesisi hizmetiyle sektörünün zirvesinde yer alan FU Gayrimenkul’un yeni Bilgi İşlem Yöneticisi Soner Canözer oldu.

‘Liderliğin Tapusu Bizde’ sloganıyla 2005 yılından bugüne anlaşmalı olduğu banka ve kurumların ipotek ve fek işlemlerinin operasyonlarını yürüten FU Gayrimenkul’de Bilgi İşlem Yöneticiliği görevine Soner Canözer getirildi. FU, sektördeki öncü konumunu, Soner Canözer’in bilgi ve deneyimi ile daha da güçlendirerek yeni başarılara imza atmayı hedefliyor.


Soner Canözer, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nden mezun olduktan sonra çalışma hayatına, Universal Hayat Sigorta Hasar Bölümü’nde başladı. Akabinde Başak Hayat Sigorta, Başak Emeklilik ve Groupama Sigorta & Emeklilik şirketlerinde çeşitli görevlerde bulunan Canözer, Groupama’da, Kurumsal Proje Yönetimi, IT, İş Zekası ve CRM alanlarında yönetici pozisyonlarında görev aldı. Son olarak Canözer, Mart ayı itibariyle sektörünün en teknolojik iş akışına sahip olan FU Gayrimenkul’un Bilgi İşlem Yöneticiliği görevini yürütüyor. 


İş kariyeri dışında klasik müzik ve edebiyat alanında da çalışmaları bulunan Soner Canözer’in 1994 yılında adım attığı profesyonel müzik yaşamındaki eserleri; Prag Filarmoni Orkestrası, Budapeşte Senfoni Orkestrası ve Tokyo Takarazuka Musical Theater gibi orkestralar ve müzikal tiyatrolar tarafından seslendirilmiştir.


Vizyonu ile uyumlu bir biçimde sürekli artan bir trendle bilgi teknolojileri yatırımları yapmaya devam eden FU Gayrimenkul’de zorlu bir görevi üstlenen Canözer, rekabetçi piyasa dinamikleri, müşterilerden gelen gelişim talepleri ve işlem hacmindeki artış nedeniyle, yazılım, donanım ve Ar&Ge konularında gereken yatırımlardan sorumlu olacak. Etkin bir iç kontrol ortamı ve dinamik süreçler sayesinde sorunsuz bir biçimde tanımlanan servis seviyesi standartlarının teknolojik ayağında yer alacak olan Canözer; uluslararası standartlara göre yönetilen süreçlerin bir parçası olarak Bilgi Teknolojileri süreçlerinin de güvenlik, değişiklik yönetimi ve yazılım geliştirme alanlarında uluslararası kabul edilmiş standartlara göre; Microsoft Dynamics CRM çerçevesinde yapılan iyileştirmeler, sektörün ilk interaktif web sitesine yönelik geliştirmeler ve 700 avukata ulaşılmasını sağlayan ve hâlihazırda 6. Versiyonu projelendirilen mobil uygulamaya ilişkin çalışmalar yapacak. Belirtilen çalışmaların yanında bu yıl hayata geçecek olan optik karakter tanımlama (OCR) ile dokümanların yönetimi ve sürekli artan ihtiyaçlar çerçevesinde kesintisiz hizmet verilmesini sağlayan İstanbul’daki ana merkez ve Ankara’da bulunan acil durum merkezinin donanım ihtiyaçlarını yönetecek.