Soyak çağrı merkezi finalde yarışacak
Soyak Müşteri Hizmetleri, IMI Conference tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen "2009 İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri"- "En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi" kategorisinde ilk 5 şirket arasında yer aldı
Soyak "Müşteri Hizmetleri Gelişim Projesi", eylül ayının ilk haftasında "Denetim Kurulu"na sunulacak ve kategorisinde finale kalan beş firma ile yarışacak.
Zaman
Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler
Soyak müşteri ödülüne aday
Sektördeki 48 yıllık deneyimiyle, iş süreçlerinde ve projelerinde mükemmelliği hedefleyen Soyak, müşteri hizmetleri alanındaki çalışmasıyla dikkat çekti
Soyak'ın "Müşteri Hizmetleri Gelişim Projesi", IMI Conferences tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen "2009 İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri"nde ilk 5 proje arasında yer aldı.
Gelişen teknolojiyi takip etmek, liderlik anlayışının gereği sektörde örnek alınacak uygulamalara sahip olmak amacıyla yola çıkan proje, 3 aşamada gerçekleştirildi. Eksik noktalar görüldü, geliştirildi ve iyileştirildi. Soyak Müşteri Hizmetleri tarafından gerçekleştirilen; strateji, iş modeli, planlama, teknoloji, operasyonel süreçler ve insan kaynakları alanlarında iyileştirmelerin yapıldığı projenin, uygulama alanlarında tedarikçi firma da yer aldı. Soyak, bu proje ile, "2009 İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri"-"En iyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi" kategorisinde yarışacak.
Gazete Habertürk