Sektörel

Soyak, "En İyi Mobil Kampanya" ödülünü kazandı

Soyak, Akıllı Bilgilendirme Sistemi (CBC)  uygulaması ile "En İyi Mobil Kampanya" ödülünü kazandı

Teknolojiden maksimum düzeyde yararlanan ve internetten konut satışı ve canlı destek hizmetleri ile sektöründe ilkleri gerçekleştiren Soyak, yeni "Akıllı Bilgilendirme Sistemi" (CBC) projesi ile Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği'nin "En İyi Mobil Kampanya" ödülüne layık görüldü. 
 
Soyak Holding faaliyet göstermekte olduğu sektörlerde sürdürülebilir gelişim odaklı çalışmalar yürütüyor. Gayrimenkul sektöründeki 48 yıllık tecrübesi ile de yenilikçi, teknolojik uygulamalarla öne çıkıyor. Soyak Yapı'nın interaktif satış ve pazarlama faaliyetlerinde yararlanılan Akıllı Bilgilendirme Sistemi (CBC), Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından "En İyi Mobil Kampanya" dalında ödül kazandı.
 
15 Ekim Perşembe günü Borusan Oto'da yapılan törenle "En İyi Mobil Kampanya" ödülü, Soyak Yapı satış ve pazarlamadan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tarık Ongun'a takdim edildi. 
 
Akıllı Bilgilendirme Sistemi (CBC) sonucu, başarılı geri dönüş oranı ile "En İyi Mobil Kampanya" ödülünü kazanan Soyak, Turkcell tarafından da örnek vak'a olarak işlendi.  Soyak'ın bu başarısında kampanyanın hedef kitlesinin doğru seçilmiş olması, kampanya mesajının mecraya uygunluğu ile kurgusu, zamanlama ve mekan seçimi önemli rol oynadı. 
 
Teknoloji alanında uluslararası çözüm ortaklarıyla işbirliği yapan ve internet uygulamalarında her an güncellenebilen içerikle müşterilerine ulaşan Soyak, yenilikçi yaklaşımıyla ayda ortalama 25.000; lansman dönemlerinde ayda 90.000'e yakın kişiye ulaşıyor.