Sektörel

Soyak'ta tedarikçi memnuniyeti: Yüzde 100

Gayrimenkul sektörüne 48 yıldır yenilikçi ve kaliteli projelerle öncülük eden Soyak, iş süreçlerini dönemsel araştırmalarla mercek altına alıyor

İş yapış biçimlerinde mükemmelliği hedefleyen Soyak'ın 2009 Tedarikçi Memnuniyeti araştırması sonucunda tedarikçilerin Soyak'tan memnuniyet oranı yüzde 100 olarak ortaya çıktı.   

Soyak, gayrimenkul sektöründeki 48 yıllık deneyimiyle, iş süreçlerinde ve projelerinde mükemmellik hedefiyle ilerliyor.  Bu doğrultuda iş süreçlerini dönemsel değerlendirmelerle mercek altına alan Soyak Yapı'nın 2009 Tedarikçi Memnuniyeti araştırması sonucunda tedarikçilerin Soyak'tan memnuniyet oranı yüzde 100 olarak ortaya çıktı. Araştırma sonuçlarına göre, tedarikçilerin Soyak ile çalışmayı tercih etme sebeplerinin başında "dürüst, güvenilir olması" ve "ödemeleri zamanında yapması" yer alıyor.

Soyak, projelerinde ulaştığı üst düzey kaliteyi, iş yapış biçimleriyle birlikte çalıştığı iş ortaklarına da yansıtıyor.  Sürdürülebilir Yaşam anlayışı doğrultusunda etik ve şeffaf iş yapış biçimlerini benimseyen Soyak Yapı'nın, Akademetre Stratejik Planlama ve Araştırma Şirketi'ne yaptırdığı Tedarikçi Memnuniyeti Araştırmasında, gayrimenkul sektöründe tedarikçilerin beklentileri ve memnuniyet kriterleri de değerlendirildi.

Araştırma sonuçlarına ilişkin açıklama yapan Soyak Yapı Genel Müdürü Sertaç Kıyıcı, sektörde çağdaş hizmet anlayışı ve müşteri odaklı yaklaşımla faaliyet gösterdiklerini belirterek, birlikte çalıştıkları ekiplerin ve tedarikçilerin de aynı anlayışı paylaşmasının önemini vurguladı.  Üst düzey kaliteden taviz vermeden hayata geçirilen projelerin ardında, "satın alma" ve "tedarikçi" fonksiyonlarının işleyişindeki performansın önemli rol oynadığını ifade etti.  Kıyıcı, "gayrimenkul sektörü gibi çok ayaklı bir yapılanmada toplam kalite anlayışını belirleyen aktörlerin başında gelen "tedarikçiler"in Soyak'la çalışmaktan duydukları memnuniyetin yüzde 100 düzeyinde olması gurur verici bir tablo" dedi.   

Soyak Yapı, 2007 yılında Ulusal Kalite Başarı Ödülü'nü kazanan gayrimenkul sektörüdeki ilk ve tek firma olarak, Müşteri Hizmetleri alanındaki çalışmalarıyla da öne çıkıyor. Nisan 2008'de uygulamaya aldığı "Müşteri Hizmetleri Gelişim Projesi", birinci yıldönümünde İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı'nda ""En Övgüye Değer Performans Gelişimi" ödülünü kazanmıştı.