Sektörel

Soyak'tan müşteriye `Canlı Destek'

Soyak, Müşteri Hizmetleri Gelişim projesi kapsamında sağladığı hizmetlere yeni bir kavram getiriyor.

Yeni uygulaması "Canlı Destek Hizmeti" ile Soyak, müşterileriyle interaktif bir ortamda hızlı bilgi alışverişi sağlamayı ve müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor.

Soyak Müşteri Hizmetleri tarafından yürütülen bu proje ile self servis kanallarının geliştirilmesi ve müşterilerin kendi güncel bilgilerine ulaşması planlanıyor. Bu portalda müşteriler, satış sözleşmesinin imzalanması sonrasında, malzeme seçimleri, aboneliklerin tahsisi, site yönetimlerinin oluşturulması, daire teslimleri gibi konularda Müşteri Hizmetleri Yetkilisi ile internet ortamında interaktif söyleşiyle sorularının yanıtlarını anında alabiliyorlar.  
 
"Canlı Destek Hizmeti" öncelikle Satış Sonrası Müşteri Hizmetleri kapsamında Mavişehir Projesi A ve B Bölgeleri ile Evreka ve Evreka Rezidans Projeleri için hizmet veriyor. Bir sonraki adımda ise, mevcut Satış Sonrası Müşteri Hizmetleri kapsamında tüm projelere  hizmet vermek hedefleniyor. 

www.soyak.com.tr