Turizm

Starwoods'un 2023 hedefi 23 otel!

ABD ' li dev otel zinciri Starwoods, Türkiye'de hedef büyüttü. Şirketin Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Başkanı Wale, " 2023 vizyonumuz 23 otele ulaşmak " dedi...

ABD'li dev otel zinciri Starwoods, Türkiye'de hedef büyüttü. Şirketin Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Başkanı Wale, "2023 vizyonumuz 23 otele ulaşmak" dedi.


10'uncu otelini geçtiğimiz günlerde Adalı Holding ortaklığında Adana'da açan Starwood Hotels, 9 yılda 13 otel daha açacak. Türkiye'nin 2023 hedefleri doğrultusunda bir strateji belirleyen ABD'li dev zincir, otel sayısını 2023'te 23'e çıkarmayı planlıyor. Starwood Hotels&Resorts Avrupa, Afrika ve Orta Doğu Başkanı Michael Wale, 1975'ten beri Türkiye'de olduklarını belirterek, "Son 5 yılda otel sayımızı ikiye katladık. Grubumuz bünyesindeki 9 markamızı da Türkiye'ye getirmeyi hedefliyoruz" dedi. Starwoods bünyesinde St. Regis, The Luxury Collection, W, Westin, Le Meridien, Sheraton, Four Points by Sheraton, Aloft ve Element olmak üzere 9 marka bulunuyor. Le Meridien, Sheraton, W, Aloft ve The Luxury Collection markalarını Türkiye'ye getiren grup, 2015'in ilk çeyreğinde Four Points'i de açacak. Westin, Element ve St. Regis markalarını da Türkiye'ye getireceklerini ifade eden Michael Wale, "Şu anda 9 markamızın bulunduğu tek şehir New York. İkinci şehir ise İstanbul olacak" diye konuştu. 


PARTNER ARIYORUZ 

İzmir, Eskişehir, Konya ve Gaziantep'te turizm potansiyelinin hızla geliştiğini belirten Wale, bu illerde partner aradıklarını söyledi. Çözüm sürecinin etkisiyle Güneydoğu'da da büyük gelişim olduğunu vurgulayan Wale, "Mardin, Diyarbakır, Urfa gibi şehirlere de girmek istiyoruz. Fakat bunun için biraz zaman gerekli. Öncelikle oradaki lokal oteller gelişmeli. Ardından biz de gideceğiz" diye konuştu. Türkiye'nin yıldızının dünyada parladığını vurgulayan Wale sözlerini şöyle sürdürdü: "Türkiye dünyada en çok ziyaret edilen 7'nci ülkeden 6'ncı sıraya yükseldi. Hedefi 5'nci sıraya oturmak. Bunun olacağına dair hiç şüphemiz yok." 



Betül Alakent/ Sabah