Sur Yapı süper marka seçildi!
Türkiye Seçici Kurul Üyeleri ve bağımsız araştırma şirketi AC Nielsen’in birlikte yürüttüğü çalışma sonucunda seçilen ulusal ve uluslararası markalar arasında Sur Yapı yerini aldı.
Kurulduğu günden bu yana birçok prestijli projeye imza atan Sur Yapı, Süper Marka (Superbrand) seçildi. AC Nielsen ve Seçili Kurul Üyeleri’nin birlikte yürüttüğü çalışma sonucunda 2014 Superbrands (Süper Marka) listesinde yer alan Sur Yapı, tüketicilerin süper markası oldu.
Uluslararası bağımsız bir otorite olan Superbrands, Türkiye’de iki yılda bir liste açıklıyor. Açıklanan listede marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaların dünya çapında seçimini ve tanınmasını sağlayan Superbrands, 88 ülkede faaliyet gösteriyor.
1992 yılından bu yana yönetim ve iş merkezleri, endüstriyel tesisler, villa, konut, rezidans, alışveriş merkezi gibi farklı formlarda yaşam alanları üreten Sur Yapı, markalar ligindeki iddiasını bu başarısıyla bir kez daha ortaya koymuş oldu. Superbrands, Türkiye’de 2005 yılından bu yana 2 yılda bir liste açıklıyor. Bu listede yer alabilmek için tüketicilerde güçlü bir başarı algısı yaratmış olmak önem taşıyor.
Superbrands listesinde yer almanın kendilerini mutlu ettiğini belirten Sur Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Altan Elmas “Ulusal ve uluslararası bir platformda bağımsız araştırma sonuçları ve ankete katılan katılımcıların görüşlerine göre tercih edilen marka olmak bizi çok heyecanlandırdı. Bunun için herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Sur Yapı olarak aldığımız bu güçle daha iyi projeler üretmeye devam edeceğiz” dedi.
1993 yılından bu yana faaliyet gösteren Superbrands, Süper Marka seçiminde öncelikle sektör kuruluşlarının başkanlarından ve otorite isimlerden oluşan seçici kurul tarafından 1023 marka belirleniyor. Daha sonra bu markalar arasından işgücü kalitesi, yaratıcılık, markalaşmaya yaptığı yatırım, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri gibi kriterlere göre 300 markaya indirgeniyor. Seçilen bu markalar bağımsız araştırma şirketi AC Nielsen tarafından tüketiciye sunuluyor. Tüketici tarafından oylanarak seçilen markalar ise Superbrands listesine girmeye hak kazanıyor. Superbrands 2014 listesinde Sur Yapı’nın da içerisinde bulunduğu 134 ulusal ve uluslararası marka yer alıyor.