Sektörel

Sürdürülebilir Markalar Konferansı bu yıl İstanbul'da!

Sürdürülebilir Markalar İstanbul ’13 Konferansı’na katılacak küresel değişim liderleri belli oldu...


“Revolution Will Be Branded” teması ile gerçekleşecek konferansta marka devrimi yaşanacak. Dünyanın en güçlü pazarlama liderlerinden Unilever Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Marc Mathieu’nun yanı sıra, en iyi 10 pazarlama kitabından biri olan “We First” ün yazarı Simon Mainwaring, yüzlerce kuruluş için değişimi yönlendiren sistemin yaratıcısı ve Worldview Thinking’in kurucusu John Marshall Roberts, markalarda radikal yeniliklerin aranılan ismi Dragon Rouge’un CEO’su Dorothy Mackenzie, stratejik pazarlama iletişiminin deneyimli ismi, Saatchi&Saatchi S’in CEO’su Annie Longsworth, BASF’nin Kurumsal Marka Yönetimi Başkan Yardımcısı Baerbel Arnold-Mauer da konferansa katılacak ve geleceğe yön veren görüş ve deneyimlerini paylaşacak  liderler arasında yer alıyor.


ABD’de yeni iş modellerine geçişte 6 yıldan bugüne şirketlerin referans noktası olan Sustainable Brands küresel ağına katılan Türkiye, dünyanın en ilham verici küresel sürdürülebilir marka liderleri buluşmasına ev sahipliği yapacak.Sürdürülebilir markaların yaratıcılarını Rio, Londra ve San Diego’dan sonra bu yıl ilk kez İstanbul’da buluşturacak “Sustainable Brands-Sürdürülebilir Markalar Konferansı”, 16-17 Mayıs tarihlerinde İstanbul Swissôtel’de gerçekleşecek. 


Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı ile sürdürülebilir büyüme konusundaki kararlılığını sergileyen Unilever Türkiye’nin Stratejik Çözüm Ortaklığıylagerçekleşecek olan konferans, ilk yılında, dünyanın en güçlü pazarlama liderlerinden Unilever Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Marc Mathieu’yu ağırlayacak.


Yaratıcı paylaşımlar ve beyin fırtınalarıyla marka dünyası için sürdürülebilirlik ekseninde çözümler ve stratejilerin ortaya konduğu bir platform yaratacak olan Sustainable Brands-Sürdürülebilir Markalar Konferansı’nın diğer önde gelen marka liderleriise şöyle: yarını şekillendiren markaların bugünkü iletişim stratejileri üzerine çalışan, Culture of Future’un kurucusu Jody Turner, Toprakta çözünen ilk ayakkabı markası Oat Shoes’un yaratıcısı Chrıstıaan Maats; İngiliz sürdürülebilir iletişim şirketi Futerra’nın CEO’su ve swishing.com (gönüllü değiş-tokuş) etkinliğinin öncüsü Lucy Shea,“Sustainable Brands” platformunun yaratıcısı Koann Vikoren Skrzyniarz.


Platin sponsorluğunu BASF’nin üstlendiği konferansın Bronz sponsorluğunu ise Schneider Electric ve Jotun paylaşıyor. THY’nin resmi havayolu sponsoru olarak destek vereceği; Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ve WWF’nin de katkıda bulunduğu konferansın basın sponsorluğunu CNBC-e ve SKY Türk 360; iletişim sponsorluğunu ise Ünite İletişim üstleniyor.


Siz de değişimi yönetmek için Sürdürülebilir Markalar Konferansı İstanbul ‘13’teki yerinizi şimdiden ayırtın!


Detaylı bilgi içinwww.surdurulebilirmarkalarkonferansi.comadresini ziyaret edebilirsiniz.


Sürdürülebilir Markalar Platformu Hakkında

Sürdürülebilir Markalar Platformu, markaların geleceği şekillendirme konusunda oynadığı rolü anlamaya ve bu role güç kazandırmaya odaklanmış uluslararası bir topluluktur. Platform, dünyanın öncü şirketlerini, geleneksel tüketim modellerini sorgulamak ve yeni fikirler yaratmak amacıyla aynı çatı altında buluşturmaktadır.

Sürdürülebilirlik Akademisi tarafından Amerika merkezli Sustainable Brands işbirliği ile gerçekleştirilen Sürdürülebilir Markalar Konferansı, sürdürülebilirlik, marka ve inovasyon konularında ilham almak, fikir alışverişi yapmak ve bilgi edinmek isteyen profesyoneller için dünya çapında bir başlangıç noktası kabul edilmektedir. Geleceğin daha iyi markalarını inşa etme konusunda hemfikir olan marka yöneticilerini bir araya getiren ve network yapma imkanı sağlayan bir platformdur.