Genel

Sustainable Brands 2016 Istanbul’da marka liderleri bir araya geldi!

Bu yıl ‘The Power Of And’ temasıyla gerçekleştirilen Sustainable Brands 2016 Istanbul’da geleceğin değişen markaları, yeni marka stratejilerini, inovasyonu, dijitalleşmeyi, yeni tüketici trendlerini ve sosyal etkiyi tartıştı.

Dünyanın en önemli 50 konferansı arasında gösterilen global Sustainable Brands buluşmalarının İstanbul ayağı, Swissotel The Bosphorus’ta 26-27 Mayıs tarihleri arasında gerçekleşti. Bu yıl ‘The Power Of And’ temasıyla gerçekleştirilen Sustainable Brands 2016 Istanbul’da geleceğin değişen markaları, yeni marka stratejilerini, inovasyonu, dijitalleşmeyi, yeni tüketici trendlerini ve sosyal etkiyi tartıştı. 


Sürdürülebilir marka liderlerinin ve katılımcıların bir araya geldiği konferansın açılış konuşmasını yapan Sürdürülebilirlik Akademisi Yönetim Kurulu Üyesi Semra Sevinç, ABD/San Diego ve Brezilya/Rio de Janeiro’dan sonra Türkiye/İstanbul’un, Sürdürülebilir Markalar Konferansı’nın düzenlendiği ilk 3 bölge arasında yer aldığını vurguladı.


Türkiye’nin önde gelen sürdürülebilirlik markaları ve liderleri, Sürdürülebilir Markalar Konferansı katılımcılarına nasıl bir gelecek hedeflediklerini anlattı. Bu yıl dördüncüsü düzenlenen konferansa üç yıldır sponsor marka olarak katılım gösteren Hekim Holding grup şirketlerinden Prefabrik Yapı A.Ş. sürdürülebilir şehirler için sürdürülebilir yapıların önemini vurguladı.


Konferansın ikinci günü Schneider Electric’ten Orta Doğu Bölgesi Saha Pazarlama Direktörü Meltem Çakıcı moderatörlüğü eşliğinde sahneye çıkan Prefabrik Yapı A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Tolunay, prefabrik yapıların sürdürülebilirliği ile ilgili “Her sektörde olduğu gibi prefabrik yapı sektöründe de doğru bir yaklaşımla sürdürülebilir yapılar yapmak tabi ki mümkün. Hatta prefabrike yapı sektörü, diğer yapı sektörlerine göre daha da avantajlı olabilir” açıklamasını yaptı.


Konuşmasının devamında prefabrik yapıların sürdürülebilir olduğu ile ilgili dünyadan örnekler veren Tolunay, prefabrike yapıların Almanya-Fransa ve ABD gibi gerek teknoloji, gerek ekonomik anlamda önderlik eden ülkelerde çok yoğun kullanıldığını belirterek, doğru malzeme ve doğru teknikle sürdürülebilir ürünlerin her zaman üretilebileceğine ve bu sayede sürdürülebilir şehirler inşa edilebileceğine değindi.


Son olarak inovasyona değinen Tolunay, “ İnovasyonla etki yaratmazsanız; rekabet gücünüz günden güne düşer.  İnovasyon hem kurumunuzu hem paydaşlarınızı hem de sektörü daima dinamik tutar. Bu bilinçle yapı sektöründe de inovasyon sürdürülebilir bir marka olmak için olmazsa olmazdır” dedi.