Dekorasyon

Swissotel The Bosphorus İstanbul, GROHE ürünlerini tercih etti!

GROHE ürün yelpazesinin seçkin ürünleri Swissôtel The Bosphorus İstanbul’un yenilenen batı kanadının yeni konseptiyle, mükemmel bir uyum sergiliyor.

Yenilenme sürecinin ilk aşamasını tamamlayan, Swissôtel Hotels & Resorts’un incisi ve Leading Hotels of The World üyesi Swissôtel The Bosphorus İstanbul, batı kanadındaki yeni tasarımını tamamlayarak, 198 oda ve süitini hizmete açtı. KCA International’ın dünyaca ünlü tasarımcısı Khuan Chew’in imzasını taşıyan iç mekan tasarımının getirdiği çağdaş yeni görünüm, İsviçre’nin ince zevkini, hassasiyetini ve sadeliğini Türk kültürünün sıcaklığıyla harmanlıyor ve Boğaz’ın ışıklarını odaların içine yansıtıyor. İstanbul Boğazı’nın ışıklarından ve şehir manzarasından Dolmabahçe Sarayı Bahçesi’nin dokusuna kadar, Avrupa ve Asya’nın sarmaşık etkisi, alanların tamamında hissediliyor. Chew’in yerden tavana cam vurgusu sayesinde Boğazın suları her odada ve süitte ışıldıyor ve konukları her gelişlerinde alışık oldukları ferahlık hissiyle kucaklıyor.


Yenilenen tasarımı ve her zamanki üstün hizmet anlayışıyla fark yaratmaya devam eden Swissôtel The Bosphorus İstanbul, uluslararası standartlardaki lüks ve ayrıcalıklı konaklama seçeneklerine yeni eklediği New York stili Dublex Loft Odalar, lüksün ve şıklığın modern teknoloji ile harmanlandığı ortamı ile misafirlerine huzur dolu bir konaklama deneyimi yaşatıyor.




GROHE Allure Brilliant ile Banyolara Eşsiz Bir Dokunuş


Swissôtel The Bosphorus İstanbul, yenilenen batı kanadında, GROHE ürünlerini kullandı. Tercih edilen ürünlerden biri de mücevherimsi kalitesi, biçimli şekli ve mimarisiyle görenleri cezbeden Allure Brilliant serisinden tek kumandalı lavabo bataryaları, ankastre banyo ve duş bataryaları ile tepe duşu oldu.


Keskin yüzeyler, büyüleyici açılar ve detaylar sunan Allure Brilliant, komplike olmadan sofistike olabilen keskin hatlı armatürleri ile banyo tasarımına ve suya yeni bir boyut katıyor ve Swissôtel The Bosphorus İstanbul’un yenilenen batı kanadının konseptiyle mükemmel bir uyum sergiliyor.


Geniş bir ürün grubuna sahip olan seri, pırlanta hissi veren açıları ve gerçek köşeli tasarımında pek çok yeniliği buluşturuyor. GROHE’nin tasarım DNA’sının üç temel elementini, -yuvarlak, oval ve 7 derecelik açı- taşıyan Allure Brilliant, mükemmel ergonomisi ve SilkMove® teknolojisinin hassaslığı ile sınıfının en yüksek konforunu, Swissôtel The Bosphorus İstanbul’un misafirlerine sunuyor.


Tek parça gövde olarak tasarlanan serinin batarya çıkış ucundaki pencere “Aqua Window”, suya yeni bir görünüm kazandırarak, suyun kullanıcıyı her seferinde cezbeden küçük bir şelale gibi akmasını sağlıyor. Serinin cesur ve kendinden emin duruşu ile yerden küvet bataryası, adeta modern bir heykel gibi free-standing küvetlerle bütünlük sağlıyor. Ankastre banyo ve duş bataryaları, termostatik banyo ve duş bataryaları ve aksesuarları ile Allure Brilliant, Swissôtel The Bosphorus İstanbul’un yenilenen konseptine katkıda bulunuyor.




Seçkin tasarımlara yakışan görünmez montaj sistemi


Seçkin tasarımlar için özel bağlantı sistemi olan Görünmez Montaj Sistemi, bağlantı noktalarında gizli vidalama sistemi ve GROHE QuickFix® özelliği ile temiz bir görünüm, hızlı ve kolay montaj edilebilme imkanı, Swissôtel The Bosphorus İstanbul’un, GROHE Allure Brilliant serisini tercih etmesinin nedenleri arasında.


Swissôtel The Bosphorus İstanbul’da, GROHE Allure Brilliant serisi ürünlerinin yanısıra, GROHE Grohtherm Cube termostatik banyo duş ve bataryaları, GROHE Rapido T ankastre iç gövde, GROHE Rainshower F serisi tepe duşu, Eurocube ankastre banyo duş bataryaları ve Euhoria Cube yelpazesinden çeşitli ürünler kullanıldı.




GROHE hakkında


GROHE dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımları sağlayıcısıdır. GROHE Group, global GROHE markası kalite, teknoloji ve tasarımın yanı sıra “Pure Freude an Wasser” felsefesini sunmayı amaçlayan sorumluluktan oluşan marka değerlerinden güç almaktadır.


GROHE’nin dünya çapında 6.000 civarında çalışanı bulunmaktadır. GROHE'nin Almanya'daki çalışan sayısı yaklaşık olarak 2.400'dür. GROHE, Almanya’daki üç üretim tesisinin yanı sıra, diğer pazarlarda da birçok tesise sahip. GROHE, banyo ve mutfak ürünleri portfolyosuyla, 2014 yılında 1,2 milyar Avro tutarında konsolide satış rakamına ulaşmıştır.


Ocak 2014’te LIXIL Group ve Japon Kalkınma Bankası tarafından satın alınan GROHE Group halen satışlarının yüzde 85'ini Almanya dışında gerçekleştirmektedir.


LIXIL Group, inşaat malzemeleri ve ev teçhizatları sektörlerinde küresel bir liderdir. Nisan 2015’ten tarihinden itibaren geçerli olmak üzere LIXIL Group’un global sıhhi tesisat ürünleri iş kolu yeni LIXIL Su Teknolojisi Grubu (LWTG) iş birimine entegre edilecektir. GROHE, LWTG içinde bağımsızlığını sürdürecektir.