Tahincioğlu'ndan canlı destek hizmeti!
Tahincioğlu, koronavirüs kapsamında dijital ortama geçiş yaptı. Geliştirilen alternatif uygulamalarla hizmet vermeye devam eden Tahincioğlu, görüntülü sunum ile projelere ilişkin bilgi alma fırsatı sunuyor...
Tahincioğlu Holding, koronavirüs önlemleri kapsamında alternatif uygulamalar ile müşterilerine hizmet vermeye devam ediyor.
Tahincioğlu'nun web sitesinde bulunan 'Canlı Destek Hizmeti' ile müşterilerin sorularına anında cevap veriliyor.
Müşteriler satış orfislerinden randevu alarak, özel görüşmeler gerçekleştirebiliyor. Bunun yanı sıra, görüntülü sunum ile istenilen projeye ilişkin bilgiler temsilcilerden alınabiliyor. Maket ve örnek daireler canlı görüşme ile online gezilebiliyor.
Çağrı merkezini arayarak müşteriler temsilcilerle iletişim kurabiliyor ya da web sitesi üzerinden form doldurulduğunda merkez tarafından geri aranıyor.