Genel

Tam Yapı, bu yıl yüzde 30 büyüme hedefliyor!

Bu yıl yüzde 30 büyüme hedeflediklerini söyleyen Tam Yapı Genel Müdürü İbrahim Kara, 20 bin ürün çeşidiyle hizmet veren firmanın yerel olmanın avantajını kullanarak bulunduğu lokasyonda büyüdüğünü söyledi...

Yapı market sektöründe yerel olmanın avantajım da kullanarak, her yıl ortalama yüzde 25 büyüyen Tam Yapı, 20 bin çeşit ürün ile hizmet veriyor. Bu yıl yüzde 30 büyüme hedeflediklerini söyleyen Tam Yapı Genel Müdürü İbrahim Kara, 20 bin ürün çeşidiyle hizmet veren firmanın yerel olmanın avantajını kullanarak bulunduğu lokasyonda büyüdüğünü söyledi. 3 bin metrekare satış alanında, 20 çalışan ile hizmet verdiklerini aktaran Kara, "Mobilya çeşitliliğinde oldukça iyiyiz. Hedef kitlemiz çok geniş. Hemen her segmente hitap ediyoruz. 



Beyaz eşya ve küçük ev aletleri, avize ve aydınlatma, boya ve tesisat malzemeleri gibi akla gelebilecek çok sayıda ürünü bir çatı altında sunduklarını belirten Kara, "Büyük yapı marketlerinden farklı olarak yerel olmanın avantajım kullanıyoruz. Manisa, büyükşehir oldu. Ancak insanların talebi zaten büyükşehirlerde olduğu gibiydi. Biz yerel olduğumuz için talepleri algılamakta zorluk çekmiyoruz" ifadesini kullandı. 


Tadilat, dekorasyon, ücretsiz keşif ve anahtar teslim işler yaptıklarım anlatan İbrahim Kara, "Çözüm ortağı olarak her türlü hizmeti vermeye hazırız. Güncel yeni ürünlere ağırlık vererek, günü yakalıyoruz. Haftanın yedi günü açığız. Şubeleşmek yerine aynı lokasyonda daha iyi hizmet sunma hedefindeyiz" dedi. Bu yıl inşaat sektörüne de girmeye hazırlandıklarım ifade eden Kara, "Tam Yapı olarak konut sektöründe büyüyeceğiz. Elimizde Manisa ve İzmir'de yer alan birkaç arsa var. Bu yıl sonuna doğru bu arsaları değerlendirerek konut sektörüne girmeyi düşünüyoruz" diye konuştu. 


Dünya Bölge