Ticari

Tantitoni, 2015'e kadar 80 mağazaya ulaşmayı hedefliyor!

Mutfakta farklı ve renkli bir dünya yarattıklarını söyleyen Tantitoni Genel Müdürü Lütfü Küçük, œ2015"e kadar 80 mağazaya ulaşmayı planlıyoruz. Kadınları mutfakta eğlendirebiliyorsak amacımıza ulaştık demektir diyor

 

œEn çok domates soyucu satıyoruz diyor Tantitoni Genel Müdürü Lütfü Küçük... Hiç şaşırmıyorum. çünkü kadınlar bilir, domatesi kabuğundan ayırmak çok zor...

Ayrıca fonksiyonel ürüne önem verdiklerini söylüyor ve œMesela dilimli kek kalıbımız var. Kek pişince zaten dilimli olmuş oluyor. Kesmek zorunda kalmıyorsunuz. Silikon fırın eldivenleri, altı üstü cam çaydanlıklar ve daha nice ürünümüzün amacı kadınları mutfakta eğlendirebilmek ve işlerini kolaylaştırmak. Bunu başardıysak hedefimize ve amacımıza ulaştık demektir diyor.  

 ˜Cici mağaza kurduk"

Tasarıma ve Ar-Ge"ye önem verdiklerini belirten Küçük, şöyle devam ediyor: œPazarı sürekli olarak araştırıyoruz. Geleneksellikten uzak, mutfakta farklı ve renkli bir dünya yarattık. Ürünlerimizin başlıca özelliği ˜kullanışlı" olmaları. Tantitoni mağazalarında masa üstü ve servis, hazırlık, pişirme, saklama ve diğer olarak adlandırılan 5 grupta binlerce çeşit ürünümüz var.

1993 yılında İnter Mutfak"ı kurduğunu söyleyen Küçük, œ2006 yılına kadar mutfak ve sofra eşyaları ithalatı gerçekleştiriyorduk. O yıl Suadiye"de mağaza açarak Tantitoni markasıyla perakendeye girdik. Cici bir mağaza kurduk diye anlatıyor.

Markasının İtalyanca ˜tanti"(birçok) ve ˜toni"(renk, ton) kelimelerinin birleşiminden meydana geldiğini belirten Lütfü Küçük, œTantitoni, ˜çok renkli, çok tonlu" anlamına geliyor diyor.

˜Genç bir markayız"

Geleceğin perakendede olduğunu vurgulayan Küçük, œGenç bir markayız. çeyizci değiliz. Ekonomik özgürlüğünü kazanmış kadınlara hitap ediyoruz. Zaten müşterimizin yüzde 95"i kadınlar diyor.

˜Kek pişiren mağaza olarak anılıyoruz"

Mağazalarının içinde canlı mutfak bulunduğunu söyleyen Lütfü Küçük, œMağazada yemekler, kekler pişiriyoruz. Hatta ˜kek pişiren mağaza" olarak anılır olmuştuk diyor. Canlı mutfakta günlük olarak pişirilen kek ve kurabiyelerin müşterilere ikram edildiğini ifade eden Küçük, şunları söylüyor:

œTantitoni konseptinin ayrılmaz parçası olan canlı mutfakların temel amacı tüketicilerin ürünleri deneyerek almasını sağlamak. Mağazalarda canlı mutfağın yanı sıra, Türk ve Dünya mutfakları hakkında detaylı bilgiler sunan yemek kitapları ve çocuklar için faydalı ve eğlenceli hikaye kitaplarını da bulunan kütüphane de yer alıyor.

Konsantrasyonlarını mutfağa yönelik olduğunu anlatan Küçük, œTantitoni markalı ürünlerin yanında Brabantia, Koziol, TVS, Beka, Bormioli Rocco, Lock&Lock, Tescoma ve Tiger gibi markaların da satışını gerçekleştiriyoruz. Ürünlerimizin bir bölümünü ithal bir bölümünü yerli üretim oluşturuluyor diye anlatıyor.

˜Bir çöp kutusuna 10 yıl garanti veriyoruz"

Sattıkları ürünün arkasında olduklarını söyleyen Lütfü Küçük, œMağazalarımızda koşulsuz iade uyguluyoruz. Bir çöp kutusuna 10 yıl garanti veriyoruz. 20 yıl garanti verdiğimiz ürünler var. Müşterimiz 18 yıl sonra üründen mutsuz olsa yine değiştiriyoruz diyor.

Küçük, œMarkaysanız ürününüzün yüzde 100 arkasında durmanız lazım. Tantitoni olarak amacımız müşterimizi mutlu etmek diye konuşuyor.

Her yıl 20 mağaza

Tantitoni"nin şu anda 21 mağazası bulunduğunu kaydeden Lütfü Küçük, şu bilgileri veriyor:

œ2015 yılına kadar 80 mağazaya ulaşmayı planlıyoruz. 2011"de ilk kez franchise uygulamasına başladık. 2 franchise mağazamız var. Önümüzdeki yıl franchise sayımızı artırmak istiyoruz. Stratejimizde alışveriş merkezleriyle büyümek var. Her yıl 20 mağaza açmayı hedefliyoruz. Doğru lokasyonda doğru mağazayı seçmek bir meziyet. Böyle olursa ylda 30 mağaza da açarız. Küçük, önümüzdeki yıllarda Yunanistan, İspanya ve İtalya"da da mağaza açmayı planladıklarını belirtiyor.

Milliyet