14 / 10 / 2024

Tapu randevusu nasıl alınır? E-devlet üzerinden tapu randevusu alma!

Tapu randevusu nasıl alınır? E-devlet üzerinden tapu randevusu alma!

Tapu randevusu nasıl alınır sorusunun detaylı yanıtı ve E devlet tapu randevu alma işlemleri ile ilgili detaylar haberimizde yer alıyor. Peki  E-devletten tapu randevusu nasıl alınır? İşte E-devlet üzerinden tapu randevusu alma işlemleri...




Gayrimenkul alım, satım gibi işlemler Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde yapılıyor. Tapu Kadastro Merkezlerine gitmeden önce kişilerin bu işlemler için randevu almaları gerekiyor.  Peki tapu randevusu nasıl alınır? İşte E-devlet üzerinden tapu randevusu alma işlemleri ile ilgilide taylar…

Konut, arsa, ofis, depo ve diğer gayrimenkullerin alım/satım işlemlerini gerçekleştirirken, öncelikle Tapu ve Kadastro Müdürlükleri’nden randevu talebinde bulunulması gerekiyor. Randevu almadan bu tarz işlemlerini yaptırmanın mümkün oluyor.

Konu ile ilgili olarak paylaşılan detaylara göre tapu randevusu, alındığı gün için geçerli oluyor. Randevu gün ve saatinde Tapu ve Kadastro Müdürlüğü’nde olunması gerekirken, en fazla 15 dakikalık geç kalmalar tolere edilebiliyor.

Tapu randevusu nasıl alınır? E-devlet üzerinden tapu randevusu alma!


E-DEVLET’TEN TAPU RANDEVUSU ALMA


İnternet üzerinden tapu randevusu almanın en kolay yolu e-devlet uygulmasını kullanmaktan geçiyor. Paylaşılan detaylara göre E- devletten tapu randevusu almak için önce e-devlet şifresi ile sisteme giriş yapılmalı gerekiyor. Açılan sayfada web tapu sekmesini işaretledikten sonra uygulamaya git butonuna basmak gerekiyor. Randevu al seçeneğine tıkladıktan sonra sizden talep edilen bilgileri girerek randevu işlemlerini tamamlamanız gerekiyor.

Yine verilen bilgilere göre internet üzerinden randevu almak için T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün resmî sitesi de kullanılabiliyor. Buradan konu ile ilgili olarak başvuru yaparken verilen 30 dakikalık süre içerisinde tüm işlemleri onaylamanız gerekiyor, aksi hâlde yeniden başlamanız isteniyor.

Peki Alo 181’den tapu randevusu nasıl alınır?Alo 181’den tapu randevusu almak için hangi işlemlerin yapılması gerekiyor? İşte merak edilen soruların yanıtları...

ALO 181'DEN TAPU RANDEVUSU NASIL ALINIR? 


Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün resmî hattı olan Alo 181’i arayarak tapu randevuları alınabiliyor. Sabah 08:00 akşam 18:00 saatleri arasında operatörlerle iletişime geçerek randevu alınabileceği belirtilirken, telefonla yapılan işlemler çağrı merkezlerinin yoğunluğuna bağlı olarak uzayabiliyor. 

 

Konut yatırımı artık cazip değil mi? 

Arnavutköy Simpark Vadi Konutları 5 milyon liradan başlayan fiyatlarla! Teslimler Ocak'ta!

Belediye ve İl Özel İdare’den iki şehirde satılık ve kiralık gayrimenkuller!


Geri Dön