Emlak Terimleri

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliği değişikliği tam metni!

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliğinde değişiklik yapılmasına dair yönetmelik 12 Temmuz 2014 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlandı. İşte Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliği değişikliği tam metni...

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliği değişikliği tam metni!


Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliği, kurulun kuruluş, görev, çalışma usul ve esaslarını, müfettiş yardımcılarının yarışma ve yeterlik sınavlarının şekli ve uygulaması, müfettişlerin yetiştirilme, atanma, yükselme, görevlerini yerine getirme, yetkilerini kullanma ve teftiş edilenlerin yükümlülüklerini düzenliyor.


Yönetmelik kapsamında 12 Temmuz 2014 tarihinde 29058 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan yönetmelik ile değişiklik yapıldı. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliği değişikliği tam metni aşağıda yer alıyor. 


YÖNETMELİK


Çevre ve Şehircilik Bakanlığı (Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü)’ndan:


TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TEFTİŞ KURULU YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK


MADDE 1 – 9/11/2012 tarihli ve 28462 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Yönetmeliğinin 9 uncu maddesinin birinci fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.


“(1) Teftiş Kurulu Başkanı, Teftiş Kurulunda görev yapmakta olan başmüfettişler arasından atanır. 20 nci maddenin birinci fıkrasının (b) bendindeki öğrenim şartını haiz olmak kaydıyla kamu kurum ve kuruluşlarında denetim hizmetleri ile ilgili görevlerde en az on yıl hizmeti bulunanlar ile daire başkanlığı, dengi veya üstü görevleri yapmış olanlar arasından Başkanlığa atama yapılabilir.”


MADDE 2 – Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.


MADDE 3 – Bu Yönetmelik hükümlerini Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünün bağlı olduğu Bakan yürütür.


Tapu kadastro teftiş kurulu yönetmeliği!