Tapu ve Kadastro personel alımı başvuruları ne zaman bitiyor?
Tapu ve Kadastro personel alımı başvuruları devam ediyor. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'nın internet sitesi üzerinden yayımlanan ilana göre 87 sözleşmeli personel bu süreç içerisinde işe alınacak.
Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'nın internet sitesinde yayımlanan ilan değerlendirildiğinde Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü personel alımı yapacak. KPSSP93 puanları ile başvurulacak Tapu ve Kadastro personel alımı ile 87 personel belirlenen il/ilçelerde istihdam edilecek.
Dünya Gazetesi'nde yer alan habere göre; Tapu ve Kadastro personel alımı ile göreve başlayan personeller sözleşmeli tekniker ve sözleşmeli büro personeli olarak hizmet verecek.
Tapu Kadastro Meslek Yüksekokulu, Tapu ve Kadastro/Tapu Kadastro ön lisans programlarından mezun olan adaylar KPSSP93 puanları ile sözleşmeli tekniker pozisyonlarına başvuru yapabilecek. Sözleşmeli büro personeli başvurusunda bulunacak adayların ise Emlak ve Emlak Yönetimi, Gayrimenkul Yönetimi, Gayrimenkul Yönetimi ve Pazarlama ön lisans programlarından mezun olmuş olmaları şartı bulunuyor.
12-19 Ekim 2020 tarihleri arasında Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün internet sitesinden (https://sinavbasvuru.tkgm.gov.tr/girisgecis.aspx?id=pdb) başvuruları yapılması planlanan alımlar için istenilen belgelerin elektronik ortama aktarılacak.
Tapu ve Kadastro personel alımı başvuruları sonucunda adaylar KPSS puanı esas alınarak sıralanacak ve bu sıralamaya en yüksek puan alan aday öncelikli olarak alınacak. Bu süreç içerisinde açıklanan boş kadro sayısı ladar asil, asil aday sayısı kadar da yedek aday belirlenecek.
Tapu ve Kadastro personel alımı başvuru sırasında adayların diploma veya mezuniyet belgelerinin fotokopisini, KPSS sonuç belgesini ve fotoğraflarını dijital ortama almaları şartı bulunuyor.
Yapılacak alımların ardından adaylar Adana, Erzurum, Antalya, Trabzon, Bursa, Denizli, Diyarbakır, Edirne, Gaziantep, İstanbul, Kastamonu, Kayseri, İzmir, Samsun, Sivas, Şanlıurfa şehirlerinde çalışabilecek.