Tatlıcı Tombak, 2012 sonuna kadar 20 yeni franchise şubesi açacak!
Geleneksel sütlü tatlıları modern yorumlarla tüketiciyle buluşturan Tatlıcı Tombak, yeni franchise sistemi ile en karlı iş modeli olma konusundaki iddiasını ortaya koyuyor
Yenilenen Tatlıcı Tombak franchise sistemi, yatırımcılar için "kazan kazan ilişkisi" yaratarak önemli fırsatlar sunuyor. Yeni sistemde kentsel dönüşüme ayak uyduran bir marka olmaya özen göstererek özellikle caddelerde büyümeye odaklanan Tatlıcı Tombak, alışveriş merkezlerinden çıkıp kentin yaşadığı yerlere yoğunlaşıyor. Az sayıda franchise sahibi ile çok sayıda şube açmaya odaklanan Tatlıcı Tombak, 2012 sonuna kadar 20 yeni franchise şubesi açmayı hedefliyor. Franchise alan kişilerin az maliyetle çok şube sahibi olması için çalıştıklarını anlatan Tatlıcı Tombak Genel Müdürü Hüseyin Demirel, "Yeni sistemimizde öncelikle caddelerde ve AVM'lerde büyümeye odaklanıyoruz. Tatlıyı seven, tatlıya ihtiyaç duyan müşterilere kolay ulaşabilmek için caddeleri tercih ediyoruz ama AVM'lerden de kopmuş değiliz. Kentsel dönüşüme ayak uydurabilen marka olarak alışveriş merkezlerinden çıkıp kentin yaşadığı yerlere yoğunlaşmak gerekir diye düşünüyoruz. Yeni sistemimizde özellikle Marmara Bölgesi ve İstanbul'da büyümeyi hedefliyoruz" diye konuştu. Yeni Şafak