Genel

TAV'dan yolculara karşılama ve uğurlama hizmeti!

TAV İşletme Hizmetleri, Santiago Arturo Merino Benitez Havalimanı'nda "primeclass" markasıyla karşılama ve uğurlama hizmeti sunmaya başladı.

TAV Havalimanları'nın iştiraki TAV İşletme Hizmetleri, Şili'nin başkenti Santiago'nun ana giriş kapısı Arturo Merino Benítez Havalimanında "primeclass" markasıyla yolculara karşılama ve uğurlama hizmeti vermeye başladı.

 

 

Anadolu Ajansı'nın haberine göre; bu yıl nisan ayında havalimanında iki yolcu salonunun işletmesi için açılan ihaleyi TAV  kazanmıştı. TAV, Şili'deki operasyonlarını kurduğu "Primeclass Pacifico ve Servicios Aeroportuarios SA" ortaklığıyla gerçekleştiriyor. 

 

 

19,2 milyon yolcu trafiğiyle Latin Amerika'nın en yoğun yedinci havalimanı olan Şili'nin Arturo Merino Benitez Santiago Uluslararası Havalimanı ile ilgili  TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdürü Ali Bora İşbulan,  "İş geliştirme anlayışını küresel bir bakış açısı üzerine kuran şirketimizin işlettiği salonlara yenilerinin eklenmiş olmasından mutluluk duyuyoruz. " dedi.

 

 

 

İşbulan, 15 yıllık bir deneyimle 40'tan fazla salon işleten şirketin Şili'de kurduğu Primeclass Pacifico ve Servicios Aeroportuarios SA ortaklığıyla yılda 280 bin yolcuyu ağırlama, karşılama ve uğurlama hizmeti vermeyi hedeflediklerini kaydetti.

 

İşbulan sözlerine şöyle devam etti "Yolcu salonlarımızda yılda 3 milyon misafirimizi ağırlıyoruz ve 100 bin kişiye karşılama ve uğurlama hizmeti veriyoruz. 2016 yılında Nairobi ve Washington D.C Dulles Havalimanlarında açtığımız Turkish Airlines Star Alliance salonlarının ardından, 2017'de "primeclass" markamızla Frankfurt, Maskat, Kopenhag ve Zürih Havalimanlarında da yolcu salonlarını hizmete sokacağız"