Tavuk Dünyası Antalya Terracity AVM’de şube açtı!
Tavuk Dünyası, Antalya’daki 7’nci Şubesi’ni Terracity AVM’de açtı. Firma, Türkiye genelinde bu yıl 50 şube açmayı hedefliyor.
AR-GE mutfağında geliştirip reçetelendirdiği ürünlerini Türkiye ile aynı anda Antalyalılarla buluşturan Tavuk Dünyası, Antalya yatırımlarını gelecekte de devam ettirmeyi düşünüyor. Tavuk Dünyası Franchise Direktörü Erol Işık, firmanın Antalya’ya yaptıkları yatırım planları hakkında bilgiler verdi. “Terracity AVM’de açtığımız şubemiz, Antalya’da 7’nci, Türkiye’de ise 108’nci şubemiz. Tavuk Dünyası 2012 yılında ilk restaurantını açan ve yurt dışı ile beraber şuanda Türkiye’de 29 ilde franchise noktasında büyüyen bir firmayız. Genel ağırlık olarak alışveriş merkezlerinde başladık ama caddelerde de varız. Özellikle Antalya’da; Alanya, Manavgat, 5M Migros ve Özdilek AVM’de, Mark Antalya’da ve Kapalıyol Caddede varız. Tavuk Dünyası’nın ortaya çıkış noktası, ciddi bir çalışmanın ürünü. Gıda geçmişi olan, yerli yatırımların başlattığı bir marka” diyerek firma hakkında bilgiler veren Işık, 17 çeşit sos ve aromalarla yapılan ürünlerin, Türkiye’nin her bölgesinde ciddi ilgi gördüğüne dikkat çekti.
BU YIL HEDEF, 50 ŞUBE AÇMAK
Dünya mutfağının en güzel örneklerini tavuk ürünleriyle müşterilere sunduklarını aktaran Erol Işık, firmanın ortaya çıkışı hakkında da bilgiler paylaştı. Tavuk Dünyası modelinin, restaurant sektöründe eksikliğini fark ettiklerini, bununla beraber; 2012 yılında ilk şubeyi açtıklarını söyleyen Işık, 5 yılda firmanın çok ciddi büyüme kaydettiğini söyledi. Terracity AVM’de açılan şubenin, Türkiye genelinde 108’nci şube olduğunu söyleyen Işık, Antalya’dan ve Türkiye’den çok sayıda franchise talebi aldıklarını söyledi. Işık; “Restaurant sektöründe yatırım yapmak isteyenlerin çok ciddi talepleriyle karşı karşıyayız. Özellikle Franchise sistemiyle yatırım yaptığınızda, belirli öngörüleri görerek yatırım yapıyorsunuz. Bu da yatırımcılar için ciddi avantaj. Talepleri çok ciddi inceliyor ve değerlendiriyoruz. Gidip yerinde görüyoruz, uygunsa açılışı onaylıyoruz. Açılmış olan yatırımlarımız karşılığını buluyor. Cirolarımız güzel, yatırımcılarımız memnun. Yatırımcılarımız, 2’nci ve 3’ncü restaurantlarını açmak istiyorlar. Bu yıl için hedefimiz 50’tane daha şube açmak. Yurt dışında yatırım planlarımız da devam etmekte. Şuan Rusya ve Almanya’da şubelerimiz var. Rusya’da 2 şubemiz var, pek yakında 3’ncüsünü de açacağız” diye konuştu.
ANTALYA YATIRIMLARI DEVAM EDECEK
Antalya’nın potansiyelini çok iyi bildiklerini söyleyen ve bu anlamda Antalya’ya yatırım yapmaya devam edeceklerini aktaran Işık, Antalya’daki şube sayısını gelecekte 9’a çıkarmayı planladıklarını söyledi. Işık; “Antalya’da çok ciddi şubeleşmemiz var. Hem müşterinin talebi ve yatırımcının talebi bizi Antalya’ya yatırım yapmaya itiyor. Antalya’da yeni açılan şubelerimize vatandaşların ilgisi çok hoş, bize güven veriyor. Bulunduğumuz AVM’lere gelen talepler, yatırımcıların da gözünden kaçmıyor. Şuan için Antalya ile ilgili olarak; 2 tane daha yatırım planımız var. Antalya’da yeni açılması planlanan AVM’ler olan Mall Of Antalya projesi ve Agora AVM projesinde görüşmelerimiz devam ediyor. Bu iki projede de olacağız” diye konuştu.
AYDA 1 KEZ DENETLENİYOR
Tavuk Dünyası’nın ortaya koyduğu ürünlerin farklı ve benzeri olmayan ürünler olduğunu söyleyen Erol Işık, şubelerdeki bütün mimari yapının franchise tarafından karşılandığını, yerel lokasyonda çalışan personelin 45 günlük eğitime tabi tutulduğunu söyledi. Şubelerde başta temizlik ve hijyen koşullarının ayda 1 kez profesyonel ekip tarafından çok ciddi denetlendiğine vurgu yapan Işık; “ Bu yatırımları yapmak Türkiye için ve bizim için önemli. 1600’e yakın şubelerimizde çalışan personelimiz var. İstihdama ciddi katkı sağlıyoruz. Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için çok önemli” dedi.
Antalya Son Haber