Genel

Tayfun Döşkaya: Via Port’la ilgilenen yatırımcılar var!

Via Port ile ilgilenen Körfez Bölgesi’nden yatırımcılar olduğunu söyleyen Via Properties CEO’su Tayfun Döşkaya, “Alışverişin yoğun olduğu Körfez Bölgesi pazarında Via Port’un konseptini birebir taşımak isteyenler yatırımcılar var" dedi.


Via Port markası ile ilgilenen Körfez Bölgesi’nden yatırımcılar olduğunu söyleyen Via Properties CEO’su Tayfun Döşkaya, “Özellikle alışverişin yoğun olduğu Körfez Bölgesi pazarında Via Port’un konseptini birebir taşımak isteyenler yatırımcılar var. Biz de önümüzdeki beş yıl içerisinde ‘isim hakkı’ ve ‘yönetim’ anlaşması ile büyümeyi öngörüyoruz. Böylece Türkiye’de yine bir ilki gerçekleştirmiş olacağız” dedi


Via Properties olarak İstanbul’a yatırım yapmaya devam edeceklerini belirten Döşkaya, şöyle devam etti: “Önümüzdeki beş yıl içinde yurtiçinde 3, yurtdışında 2 yeni projemiz olacak. Gelişen pazarlara ve bölgelere yatırım yapacağız. Ortak ticari şartlar ve koşullar oluştuğunda her bölgeye yatırım yapmayı düşünebiliriz. Ayrıca Tuzla’da 250 milyon dolara mal olacak marina, otel, AVM ve su oyunları eğlence parkının yer aldığı bir projemiz var.”


Ayda 1.5 milyon ziyaretçi

Via Port’un, beşinci yılını kutladığını söyleyen Tayfun Döşkaya, “Aylık ortalama 1.5 milyon ziyaretçimiz var. Türkiye’nin en çok ziyaretçi çeken outlet’lerin başında geliyoruz” dedi.

Döşkaya, şu bilgileri verdi: “Öte yandan Vialand AVM da açıldığı günden bu yana çok yoğun talep görüyor. Konsepti ve marka karması gereği geniş bir kitleye hitap ediyoruz. 200’ün üzerinde mağazanın yer aldığı Vialand, bayram süresince 675 bin kişiyi ağırladı.”


Via Port’ta ziyaretçilerin beklentisi üzerine yenilikler yaptıklarını açıklayan Tayfun Döşkaya, şunları söyledi: “Via Port’un en fazla ilgi çeken bölümü ‘Moda Meydanı’nı lüks markaların yer aldığı ‘Luxury Meydan’a dönüştürdük. Doğuş Retail Grubu’nun outlet konsepti ‘In 4 out’ ilk mağazasını açtı. Brandroom özel bir outlet konsepti ile meydanda yerini aldı. Eren Holding’in perakende markalarının outlet mağazası ‘Occasion’ 4 kat büyüdü. Bunun yanı sıra uzun süredir Via Port’ta er almak isteyen markalara yer açtık. Alman moda devi Escada, Türkiye’de ilk outlet mağazasını Via Port’ta açıyor. Fast food katına çok sayıda yeni marka geliyor. Aynı zamanda Alman ayakkabı devi Deichmann da Via Port’ta yerini alıyor.”


Milliyet