26 / 11 / 2024

Tekira AVM, farklı illerde potansiyel yaratıyor!

Tekira AVM, farklı illerde potansiyel yaratıyor!

Corio Türkiye, gerçekleştirdiği yenilikler ile tüm bölgeye değer katmaya ve bölge halkı için istihdam sağlamaya  devam ediyor




2005 yılının Nisan ayında, Akmerkez hissedarlığıyla Türkiye pazarına giren ve 2009 yılının Mart ayı itibariyle Tekira AVM yönetiminin tamamını satın alan Corio Türkiye, gerçekleştirdiği yenilikler ile tüm bölgeye değer katmaya ve bölge halkı için istihdam sağlamaya devam ediyor.

Avrupa'nın en önemli gayrimenkul yatırım şirketlerinden biri olan, Hollanda merkezli Corio, 2009 yılının Mart ayında, Tekirdağ'ın en işlek ve merkezi caddesinde yer alan Tekira Alışveriş Merkezi'nin hisselerinin yüzde 100'ünü satın alarak portföyünü genişletti.                      

17.800 metrekare üzerine kurulu, 85 bin metrekare kapalı alana sahip, 85 önemli markanın büyük mağazalarına ev sahipliği yapmanın yanı sıra; 13 restoran-cafe, 7 sinema salonu ve 1200 araç kapasiteli açık - kapalı otoparka sahip Tekirdağ'ın en büyük alışveriş merkezi Tekira, Trakya bölgesinin kalbinde sosyal bir şehirde bulunmasından dolayı, kısa zamanda sadece yerel halkın değil civardaki il ve ilçeler için de yegane çekim merkezi ve sosyal buluşma noktası haline geldi. Tekira Alışveriş Merkezi'nin modern iç ve dış çevre düzenlemesi ile, büyük şehirlerde bile örneği az bulunan bir şehir merkezi AVM'si  yaratıldı.

7 Haziran 2010 Pazartesi günü düzenlenen basın toplantısında, Corio Türkiye'nin Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nilüfer Özlem, kiracı sayılarının her geçen gün arttığını ve yeni kiracıları arasında Watson's, Damat, Penti, İpekyol, Vatan Notebook, İşbir Yatak, Batik gibi birbirinden önemli markaların olduğunu belirtirken, AVM'de açılan yeni markalar ile bölge halkına istihdam ve ticari hayata önemli bir katkı sağladıklarını bildirdi. Tüm bölge halkının her zaman yanında olmayı sürdüren bir politika izlemeye devam edecekleri mesajını veren Özlem, çevreye saygılı, yeşil bina sertifikasyon kuruluşu olan Breeam'e kaydolup şimdilik geçici skor olarak “iyi“ seviyesini yakaladıklarını ve  resmi skor hedeflerine ise Eylül ayında ulaşacaklarını belirtti.

Tekira Alışveriş  Merkezi'nin gerek kentte, gerekse Trakya bölgesindeki merkezi konumu ile tüm portföyleri içinde özel bir yere sahip olduğunu belirten Özlem, Tekira AVM'nin sosyal ve ticari hayatın bir parçası olduğunu bildirirken, Tekira'da gerçekleştirdikleri yenilikler hakkında şunları söyledi:

“Tekira AVM, geniş alanı ve sunduğu olanaklarla sadece Tekirdağ nüfusuna değil, tüm Trakya ve Edirne'ye seslenerek büyük bir potansiyel yaratıyor. Bu potansiyelin en iyi şekilde değerlendirilmesi için her geçen gün daha yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Diğer AVM'lerimizde olduğu gibi burada da markalarımıza destek olmak, AVM'mizin çok daha geniş kitlelere seslenmesini sağlamak amacıyla hayata geçirdiğimiz çeşitli pazarlama etkinlikleri ve iletişim çalışmaları kapsamında, birbirinden ünlü isimleri yıl boyunca Tekira'da ağırladık ve ağırlamaya devam edeceğiz. Ünlü isimleri, güncel atölye ve etkinlikler, imza günleri ve konserlerle ziyaretçilerimizle buluşturmanın yanı sıra gerek AVM içi gerek AVM dışı özenle yapmış olduğumuz düzenleme ve yeniliklerle sürekli olarak gelişim halindeyiz. Hızla hayata geçirdiğimiz çalışmalarımız, sürekli olarak devam edecek ve Tekira AVM, kendi bölgesinde çok daha geniş kitleler için rakipsiz bir yaşam ve cazibe merkezi konumunu daha da güçlendirecek.”

Corio Türkiye tarafından, Tekira Alışveriş Merkezi'nde yapılan yenilikler arasında; iç ve dış mekan peyzajı ve teras düzenlemelerinin yanı sıra, AVM içinde yapılan okuma odası,internet köşesi ve çocuk oyun alanı da buluyor.  

CORIO TÜRKİYE HAKKINDA

2005 yılında Türkiye pazarına girerek İstanbul ofisini açan Corio, gayrimenkul ortaklığı  statüsünde faaliyet gösteren Hollanda asıllı bir alışveriş merkezi yatırım ve işletme firmasıdır. Hollanda dışında Fransa, İtalya, İspanya ve Türkiye'de de faaliyet gösteren Corio'nun 6 milyar Avro değerindeki yatırımlarının yüzde 92'si alışveriş merkezlerinden oluşmaktadır. Corio'nun odaklandığı emlak grubu alışveriş merkezleridir ve sahip olduğu alışveriş merkezlerinin kiralama ve yönetimini kendisi yaparak bu gayrimenkullerin değerini daha da arttırmayı hedeflemektedir. 

Corio, Türkiye pazarına 2005 yılında Akmerkez'in %46,92 hissesini satın alarak girmiştir. Şu anda yönetimini yaptığı Ada, 365, Tekira alışveriş merkezlerinin %100'üne, Teras Park Outlet'in %51'ine sahiptir. 2010 yılında açılacak olan Anatolium AVM'nin de %100 nihai yatırımcısıdır. Malatya ve Tarsu AVM Corio Türkiye'nin portföyüne son dahil ettiği projelerdir. Son üç projeyle de Corio Türkiye'de toplam 8 projeye imza atmıştır. Corio Türkiye'nin tüm projelerinde öncelikli amacı, perakende bilgisi ve deneyimini yerel kanallardaki başarısıyla birleştirerek, en yüksek katma değeri sağlayacak AVM'leri Türkiye'de yaygınlaştırmaktır.


Geri Dön