Ekonomi

Teknosa'da 'paylaş kazan' dönemi, nakit kazanç imkanını kaçırmayın

Teknosa, sosyal medya hesapları olmayan kullanıcıları da kapsayacak şekilde bir hamle başlatarak kullanıcılarına yen bir kazanç alanı ve alışveriş deneyimi imkanı sunuyor.Teknosa

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, influencer odaklı pazarlama stratejisi kapsamında hazırladığı yeni projesiyle sosyal ticarette bir ilke imza attı. Teknosa.com'u Şubat ayında yaptığı girişimle sektörün ilk teknoloji odaklı pazaryerine dönüştüren Teknosa, sosyal medya hesapları olmayan kullanıcıları da kapsayacak şekilde bir hamle başlatarak kullanıcılarına yen bir kazanç alanı ve alışveriş deneyimi imkanı sunuyor.

Kullanıcılar 'paylaş kazan' butonu ile kazanacak

Teknosa’nın “Bi’linkle Influencer Sensin” projesiyle isteyen herkes, teknosa.com üzerinden beğendiği herhangi bir ürünün yanında bulunan “paylaş kazan” butonuna tıklayarak projeye dahil olabilecek. Kullanıcılar, kendileri için özel olarak oluşturulan ürün linkini mesajlaşma servisleri, bloglar ve sosyal medya hesapları üzerinden takipçileriyle paylaşabilecek. Beğeni butonuyla ürünü sosyal medya hesaplarında ya da mesaj gruplarında paylayan kullanıcılar, paylaştıkları linkten satın alım yapıldığı zaman  komisyon kazanacak. Kazandıkları komisyon da cüzdanda para ya da kupon biriktirmek şeklinde değil, nakit olarak kendilerine aktarılacak.
 

Söz konusu projeyle Teknosa kalitesini ve gücünü sosyal ağların gücüyle birleştirdiklerini belirten Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin,  “Müşterilerimize teknolojiye dair tüm ürünleri Teknosa kalitesi ve güvencesiyle sunduğumuz teknosa.com’u sosyal ağların gücüyle birleştiriyoruz. ‘Bi’linkle Influencer Sensin’ projemizle dileyen herkesi iş ortaklarımız haline getiriyoruz" dedi. Sezgin, sosyal medyası olsun olmasın isteyen herkesin program sayesinde teknosa.com'u kullanarak nakit kazanç sağlama imkanına kavuşacağını ifade etti. Teknosa Dijital Ticaret ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Emre Kurtoğlu pandemiyle birlikte e-ticarette büyüme tetiklenirken, online’ın toplam satışlardaki payının da ciddi oranda arttığını söyledi.

Yapılan araştırmalara göre sosyal medya kanalları aracılığıyla gerçekleşen satışların 2025 yılına kadar 3 katına çıkmasının beklendiğini kaydeden Kurtoğlu, "Müşterilerimiz sadece paylaştığı üründen değil aynı zamanda teknosa.com’a ürün linki üzerinden getirdiği kullanıcının yapacağı tüm alışverişlerden de kazanacak” diye konuştu.

Teknosa Pazarlama İletişim Müdürü Serap Balkan ise “Bi’linkle Influencer Sensin’ programıyla kendi topluluklarını yaratarak, müşteri sadakatini artırmayı da hedeflediklerini söyledi. Balkan, "Yeni kullanıcıların yanı sıra sistemimizde yer alan 20 milyonu aşkın kayıtlı müşterimizi de bu sisteme dahil etmek için çalışacağız” şeklinde konuştu.