Teknosa mağazaları 1 Haziran'da açılıyor!
Teknosa, 22 Mart akşamından bu yana kapalı olan Türkiye genelindeki mağazalarının kapılarını, çalışanlarının ve müşterilerinin sağlığı ve güvenliği için uygulanan tedbirlerle beraber 1 Haziran’da açıyor...
22 Mart'tan bugüne koronavirüs salgını sebebiyle kapalı olan Teknosa mağazaları 1 Haziran'da açılıyor.
Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre; Teknosa açıklamasında, Sabancı Holding iştiraklerinden olan Teknosa'nın, Türkiye genelindeki mağazalarını koronavirüs sürecinde izlenen normalleşme sürecine uygun koşullarla 1 Haziran’da yeniden açacağı belirtildi.
Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını sebebiyle mağazalarını geçici süre ile kapatan Teknosa, aldığı maksimum önlemlerle birlikte mağazalarını açacak.
Mağazalarının kapalı olduğu dönemde Teknosa.com ve mobil platformları üzerinden tüketicilerle buluşmaya devam eden Teknosa,1 Haziran’dan itibaren hem çalışanları hem de müşterileri için önlemleri en üst düzeyde tutarak teknolojiye ilişkin bütün ihtiyaçların güvenilir adresi olmayı sürdürecek.
- Online kanalda canlı destek sürüyor
Teknosa, mağazalara gitmeyi tercih etmeyen tüketiciler için Teknosa.com’da farklılaştırılmış hizmetler ve geniş bir ağa yayılan aynı gün/ertesi gün teslimat seçenekleri ile hızlı ve güvenli alışveriş imkanı da sunuluyor.
Teknoloji ürün ihtiyaçlarının önemli hale geldiği bu süreçte, ürünlerle ilgili soru sormak, satın alma sürecinde ve sonrasında tıpkı Teknosa mağazalarında olduğu gibi uzmanlarla konuşup bilgi almak isteyen teknoloji severler için Teknosa.com üzerinden verilen canlı destek ve danışmanlık hizmeti de devam ediyor.
Uzmanlar, web chat ile ürün bilgi paylaşımları veya satın almadan teslimat süreçlerine kadar farklı konularda tüketicilerle birebir iletişime geçip, alışveriş yolculuklarında müşterilerine eşlik emtiş oluyor.
- "Pandeminin ve risklerin devam ettiğinin bilincindeyiz"
Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, pandemi sürecinde çalışanların ve toplumun sağlığına öncelik verdiklerini, bu çerçevede sürecin başından itibaren en üst seviyede tedbirleri alarak hizmet sunduklarına dikkat çekerek, şöyle konuştu:
"Bu dönemde teknolojiye erişim Türkiye’nin eğitim, ekonomi ve sosyal hayatını ayakta tuttu, hayatın devamlılığını sağladı. Evden çalışmayı, eğitimi sağlayan, ev hijyenini kolaylaştıran, evde vakit geçirmeyi konforlu kılan ve kişisel hijyen/bakıma dönük teknoloji ürünleri ihtiyaç listesinde ön plana çıktı. Biz de bu yönde sağlık ve güvenlik tedbirlerini en üst seviyede alırken, topluma hizmet vermeye devam ettik. Tüketicilerimizi Teknosa.com ve mobil platformlarımızdan teknoloji ürünleriyle kesintisiz olarak buluşturduk.
Bu zor dönemde güçlü altyapımız, müşteri odaklı dijitalleşme ve dönüşüm konusunda son yıllarda attığımız adımların faydasını gördük. Müşterilerimize erişme, onların davranışlarını analiz etme ve buna uygun hizmet ve öneri sunma konusunda hızlı aksiyon aldık ve fark yarattık.
Pandeminin ve risklerin devam ettiğinin bilincindeyiz. Yetkili kurumların kural ve rehberleri doğrultusunda en üst düzeyde tedbirlerimizi alıyoruz. Müşterilerimizin online kanallarımızın yanı sıra mağazalarımızda da güvenle alışveriş yapmaları için titizlikle hazırlandık."
-Mağazalar Sabancı Üniversitesi’nin geliştirdiği Antimic ile dezenfekte ediliyor
Yeni dönemde müşterilerin ve çalışanların sağlığı için tüm tedbirlerin alındığına dikkat çeken Bülent Gürcan, "Düzenli sağlık kontrolünden geçen ve her gün ateşleri ölçülen ekiplerimiz, kişisel koruyucu ekipmanları ile sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde müşterilerimize hizmet verecek. Mağazalarımızı ve tüm ürünlerimizi, Sabancı Üniversitesi tarafından geliştirilen, bakteri ve virüslere karşı 3 aya kadar hijyen sağlayan Antimic ve diğer önerilen temizlik malzemeleriyle sürekli dezenfekte ediyoruz" diye konuştu.
"Mağazalardaki hava dolaşımını en sağlıklı noktaya getirmek için tüm havalandırma sistemlerini kontrol edildi" diyen Gürcan, şunları kaydetti:
"Çalışanlarımız için maske, elpen, siperlik gibi tüm ekipmanların teminini ve kullanımı ile ilgili tüm bilgilendirmeleri gerçekleştiriyoruz. Mağaza içerisinde el dezenfektan noktalarımız var. Müşterilerimizi en az 8 metrekarede bir kuralına göre ağırlayacağız. Bu konuda mağazalarımızda yönlendirme işaretleri, bilgilendirici materyaller ve sosyal mesafe aralıkları konusunda uyarılar var. Sürekli anonslar ile hatırlatmaları da yapacağız."