Tekzen krizde yüzde 14 büyüdü
Türkiye'nin önemli yapı marketleri arasında gösterilen Tekzen, ilk çeyrekte yüzde 14 büyüdüğünü açıkladı
Türkiye'nin önemli yapı marketleri arasında gösterilen Tekzen, kriz sürecinde reklam politikasını değiştirmeden, bütçelerde kısıntıya gitmeden krizin yarattığı karmaşaya rağmen ilk çeyrekte yüzde 14 büyüdüğünü açıkladı. Tekzen'den yapılan açıklamada, büyüme stratejisini de sürdürmeye devam ettiği dile getirildi. Açıklamada, Tekzen'in Türkiye'de ve Romanya'da bu yılın ilk yarısında açtığı 2'şer mağazayla, Türkiye'de toplam 28, Romanya'da ise toplam 4 mağazaya ulaştığı ifade edildi. Açıklamada, şu görüşlere yer verildi: "Tekzen, bu yıl sonuna kadar Türkiye'de açacağı 3 mağazayla toplam 31, Romanya'da açacağı 6 mağazayla ise toplamda 10 mağazaya ulaşmayı hedefliyor."
Gazete Habertürk