Genel

Tema Banyo'da müşteri memnuniyeti ön plana alınıyor!

Tema Banyo, müşterilerini daha yakından tanımak ve beklentilerini yakından takip etmek, müşteri beklentilerine uygun ürün ve uygulamalar geliştirmek üzere yenilikçi bir projeyi hayata geçirdi.

Bu yıl itibarıyla Tema Banyo’nun bine yakın satıcısı  ve servis çalışanları belirli periyotlarla Beylikdüzü’ndeki fabrikada bir araya gelerek hedeflerini paylaşmaya başladı. 


Tema Banyo’nun 2015 yılına güçlü bir yatırım programıyla başladığına dikkat çeken Tema Group  Genel Koordinatörü Oğuz Odabaşı, “Müşteriyi ve onların beklentilerini ana odağımıza alarak CRM-Müşteri İlişkileri Yönetimi, İnsan Kaynakları ve satış ağımızı yeniden yapılandırma kararı aldık. Bu doğrultuda; tüketiciyle buluşma noktamız satıcılarımızın  eğitimi büyük önem taşıyor. 2015 yılı itibarıyla satıcı arkadaşlarımızla düzenli aralıklarla fabrikamızda bir araya geliyoruz ve onlarla hedeflerimizi paylaşıyoruz” dedi.


Müşteri memnuniyeti 


Müşteri memnuniyetinin büyük önem taşıdığını hatırlatan Odabaşı, “Bunu sağlamada satıcılarımız önemli bir yere sahip. Bu buluşmalar ve hedef paylaşımları  sayesinde satıcılarımız; hem üretim altyapımızı ve ürün geliştirme kabiliyetimizi yerinde görme fırsatı buluyor hem de hizmet kalitemizi ilk ağızdan dinliyorlar.  Biz de müşteri beklentilerini, ürün ve uygulamalarımızın müşteri gözündeki yansımalarını satıcılarımız ve servislerimiz kanalıyla öğrenme fırsatı yakalıyoruz. Bu da aidiyet gücünü artırmamız ve daha iyiye ulaşmamızda bizim için itici güç oluyor” açıklamasını yaptı.


Ziyaretler sonrası Tema Banyo servis ve satıcıları uzun süredir işbirliği içinde oldukları Tema Banyo’nun gücü ve etkinliğine bir kez daha şahit olduklarını belirtirken, üretim, yönetim ve satış siteminin işleyişiyle ilgili hayranlıklarını ifade ettiler.