23 / 11 / 2024
fuzul

Teras Park Outlet, Avrupa Pazarlama Ödülleri'nde finalde!

Teras Park Outlet, Avrupa Pazarlama Ödülleri'nde finalde!

Solal Avrupa Pazarlama Ödülleri'nde Corio bünyesideki Teras Park Outlet ve Tekira AVM 3 dalda finale kaldı




Ekim 2009 yılında, Corio yönetimine geçen Denizli'de bulunan TERAS PARK OUTLET alışveriş merkezinden Outlet konseptine dönüşümünü özel pazarlama kampanyalarıyla tanıttı. Kampanyanın reklam çalışmaları; Avrupa Pazarlama Ödüllerinde "Tüketici ve Ticari Reklam" dalında finalist olurken, "Paso Kampanya Paso Eğlence" adıyla düzenlediği , üniversiteli gençlere yönelik özel indirim, avantaj ve etkinliklerden oluşan kampanyasıyla da Satış Promosyonu dalında da  finale kalmaya layık görüldü.

Nisan 2009 da Corio yönetimine dahil olan TEKİRA AVM de yürütülen "Kiracı Destek Programı" ise Alternatif Gelir dalında finalist oldu. Tekirdağ'daki alışveriş merkezinde yer alan öncü markalar ve AVM'nin çekim gücünü bir araya getirip sinerji yaratma çalışmaları ödüle giden yolu açtı.

2010 Solal Ödülleri'ne toplam 152 başvurunun 11 tanesi Türkiye'den. Sosyal Sorumluluk Projeleri, Tüketici ve Ticari Reklam, Satış Promosyonu, Halkla İlişkiler, Büyük Açılışlar, İş Dünyası, Alternatif Gelir  ve Yeni Medya Kullanımı dallarında ödüller veriliyor. 

Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler

Corio, üç projeyle finale kaldı

Solal Avrupa Pazarlama Ödülleri'nde Corio bünyesideki Teras Park Outlet, Tekira AVM ve `Paso kampanya paso eğlence' adıyla düzenlenen etkinlikle 3 dalda finale kaldı.

2009'da Corio'ya geçen Denizli Teras Park Outlet, alışveriş merkezinden outlet konseptine dönüşümünü özel kampanyayla tanıtmıştı. Kampanyanın reklam çalışmaları, Avrupa Pazarlama Ödüllerinde `Tüketici ve Ticari Reklam' dalında finalist olurken, `Paso Kampanya Paso Eğlence' adıyla düzenlediği, özel indirim, avantaj ve etkinliklerden oluşan kampanyasıyla da `satış promosyonu' dalında da finale kalmaya layık görüldü.

Nisan 2009'da Corio yönetimine dahil olan Tekira AVM de yürütülen `Kiracı Destek Programı' ise alternatif gelir dalında finalist oldu. Alışveriş merkezinde yer alan markalar ve AVM'nin çekim gücünü bir araya getirip sinerji yaratma çalışmalarının ödüle giden yolu açtığı belirtildi.
Tebernüş Kireçci


Geri Dön