The House Hotel, Elit Çikolata ve Bücürük yurtdışına taşınacak!
The House Hotel, Elit Çikolata ve Bücürük çocuk giyim markasına yatırım yapan İrlandalı Kerten Private Equity, markalarını yurtdışına taşıyacak
Gıda, kozmetik, kilo kontrolü ve özel hastane gibi alanlarda yatırım fırsatlarını değerlendirecek olan fon, Rusya, Kazakistan ve Hollandada The House Hotel açacak. Bücürük markasını Zara gibi bir marka haline dönüştürmek isteyen Kerten, Elit Çikolatanın perakende satışlarına ağırlık verip fabrikada açtığı çikolata shopu Türkiye geneline yayma planları da yapıyor
Türkiyede The House Hotel, Elit Çikolata ve Bücürük çocuk giyim markasına yaptığı yatırımlarla tanınan İrlandalı yatırım fonu Kerten Private Equity, markalarını yurtdışına taşıyacak. Gıda, kozmetik, kilo kontrolü ve özel hastane gibi alanlarda yatırım fırsatlarını değerlendirecek olan fon, Rusya, Kazakistan ve Hollandada The House Hotel açacak.
Bücürük markasını Zara gibi bir marka haline dönüştürmek isteyen Kerten, Elit Çikolatanın perakende satışlarına ağırlık verip fabrikada açtığı çikolata shopu Türkiye geneline yayma planları da yapıyor.
Türkiyedeki yatırımları ve hedefleri hakkında bilgi veren Kerten Private Equitynin Direktörü Gabriella Kindert, yeni şirket alımları için görüşmelerine devam ederken mevcut yatırımlarını da büyütmeye çalıştıklarını söyledi.
Türkiyenin Zarası olacak
Türkiyede yatırım yaptıkları tüm şirketlerin ortalama yüzde 20 büyüdüğünü ve bu şirketlere yatırım yapmaktan memnun olduklarını kaydeden Kindert, Türkiyeyi yeni fırsatların merkezi olarak görüyoruz. The House Hotel markamızla dünyaya açılmak istiyoruz. The House Hotel markamızla Kazakistan, Rusya ve Hollandaya gideceğiz. Yer bakmaya başladık. 2012de en azından bu 3 yerden birinde otelimizi açacağız. Bir Türk markasını Türkiye dışında büyütmek amacındayız değerlendirmesini yaptı.
Türkiyede de yeni otel açmaya devam ettiklerini anlatan Kindert, Karaköyde 3-4 bina sahibi ile görüştüklerini, Anadolu Yakasında arayışta olduklarını belirtti. Bücürük ve Elit Çikolatada da yeni projeleri olduğunu vurgulayan Gabriella Kindert, şöyle konuştu:
Çikolata odalı otel!
Bücürük çok ciddi fırsatlar sunuyor bize... İhracat planlarımız var. Markamızı Almanya, Fransa ve İngiltereye taşıyacağız. Avrupada ulaşılabilir fiyatlarda ürünlerin yer aldığı zincir mağazaları Bücürük ile tanıştıracağız. Bücürükü Türkiyenin Zarası yapmak istiyoruz.. Yani modern, ulaşılabilir fiyata kaliteli bir marka olacak. Avrupayı yeni bir Zara ile tanıştıracağız. Ayrıca Bücürükün online satışına da ağırlık vereceğiz. Özetle Bücürük markamızda tasarım, ihracat ve online satışa odaklandık. Bu yatırımlarımızla Bücürükün başarısının ikiye katlanacağını düşünüyoruz.
Elit Çikolatanın da çok iyi bir büyüme gösterdiğini anlatan Gabriella Kindert, Fabrikada bir outlet kurduk. Çok iyi bir konsept oldu. Bunu yaymayı planlıyoruz. Perakende satışa başladık ve çok iyi gidiyor. Fabrika full kapasite çalışıyor. Kapasite arttırmayı da planlıyoruz. Yani çikolatada da işlerimiz iyi gidiyor. Çok şanslıyız ki İstanbulda insanlar çok fazla çikolata yiyor dedi. Kindert, ilginç bir projeyi hayata geçirmeye hazırlandıklarını da söyledi. Kindert, otellerinden birinde herşeyin çikolatadan olacağı bir oda yapma planları olduğunu belirtti.
Kadın girişimcilere destek vermek istiyoruz
GABRIELLA Kindert, yeni yatırım alanlarıyla ilgilendiklerini, özellikle kadın girişimcilere ulaşmak istediklerini belirtti. Kindert, sözlerini şöyle sürdürdü: Önümüze Türkiyede 7-8 yatırım fırsatı çıktı ama ilgimizi fazla çekmedi çünkü çok seçici davranıyoruz. 50-60 milyon euroluk bir yatırım planımız var. Özellikle kadın girişimcilere ulaşmak istiyoruz. Çünkü kadın girişimcilerin bizi daha ileriye götüreceğini düşünüyoruz ve özellikle onları bekliyoruz.
Vatan/Necla Dalan