ThisOne ismiyle Nişantaşı'nda kişiye özel mağaza açıldı!
Kalendergil Gıda, Turizm, İletişim ve Bilişim Hizmetleri Genel Müdürü Demet Kalendergil, sandviç ve salata kültürünün Nişantaşı'nda daha yaygın olması nedeniyle, ilk şubeyi Nişantaşı'nda açtıklarını belirtti
Türkiye'nin ilk kişiye özel sandviç markası" ThisOne, Nişantaşı'nda ilk şubesini açtı. ThisOne Sandwich'ten yapılan yazılı açıklamaya göre, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı (KOSGEB) destekli bir iş fikri olan ThisOne Sandwich, Kalendergil Gıda, Turizm, İletişim ve Bilişim Hizmetleri Ltd. Şti. bünyesinde faaliyetlerini sürdürüyor.
Kalendergil Gıda, Turizm, İletişim ve Bilişim Hizmetleri Genel Müdürü Demet Kalendergil, sandviç ve salata kültürünün Nişantaşı'nda daha yaygın olması nedeniyle, ilk şubeyi Nişantaşı'nda açtıklarını belirterek, "İstanbul'da 5 yıl içerisinde 10 dükkana ulaşmayı hedefliyoruz. İzmir, Ankara, Bursa, Gaziantep, Eskişehir ve Adapazarı gibi büyük kentlerde büyümemizi sürdüreceğiz. Büyüme sürecimiz şube ve franchise şeklinde olacak" dedi.
Yaptıkları pazar araştırmasına göre sandviçin önümüzdeki dönemde fast-food sektörü içerisinde en çok tercih edilen yemek türü olacağını kaydeden Kalendergil, şu bilgileri paylaştı:
"Türkiye'de 2010 yılı rakamlarına baktığımızda fast food sektöründe sandviç restoranlarının pazar payının yüzde 5 civarında olduğunu ve 200 milyon dolarlık bir ciroya sahip olduklarını görüyoruz. Bu cironun 3'te 1'i İstanbul'dan elde ediliyor. Dünya genelinde 35 bin restoranında 10 milyar dolarlık satış yapan ünlü sandviç markası Subway'in Türkiye'de sadece 13 restoranı olduğunu düşünecek olursak, bu pazar ülkemizde çok yeni ve potansiyeli yüksek."
Dünya