Ticari gayrimenkullerde dönüşüm süreci başladı!
ECE Türkiye tarafından düzenlenen “Uluslararası Perakende Kiralama Günü”nde AVM'lerin ve perakedenin geleceği konuşuldu.
Dünyanın en büyük alışveriş merkezi yönetimi şirketlerinden ECE tarafından bu yıl 11'incisi düzenlenen “Uluslararası Perakende Kiralama Günü”nde sektörün geleceği hakkında konuşuldu.
Dünya Gazetesi'nden Murat Küçük'ün haberine göre; Beşiktaş’taki Four Seasons Otel’de düzenlenen etkinliğe Türkiye'nin ve dünyanın perakende devlerinin üst düzey yöneticileri ve şirket sahiplerinin yanı sıra AVM yatırımcıları da katıldı. 400'den fazla katılımcının bulunduğu etkinliğin ana gündem maddesi Türk perakende sektöründe zor zamanlarda oluşan fırsatlar oluştu.
ECE Türkiye CEO’su ve Genel Müdürü Stefan Zeiselmaier, ticari gayrimenkullerde sürekli bir dönüşüm sürecinden geçildiğini ve alışveriş merkezlerinin sunmakta oldukları perakende fonksiyonlarına ek olarak deneyimsel birer platform halinde olduğunu ifade etti. Zeiselmaier, 2019 yılında öne çıkan yaklaşımlarla birlikte ECE Türkiye’nin alışveriş merkezlerine yönelik planlardan ve hedeflerden bahsetti.
Zeiselmaier, “ECE olarak Türkiye’nin büyük potansiyeline inancımız ve bağlılığımız devam ediyor. Zor günleri, birlikte iş yaptığımız perakende grupları ve yatırımcılarımızla birlikte omuz omuza aşacağız” diye konuştu. Düzenlenen etkinlikte, ECE Yönetim Kurulu Üyesi Steffen Eric Friedlein “Zor Zamanlarda Perakende Sektöründe Fırsatlar” konulu bir sunum yapıldı.
ECE Türkiye Uluslararası Perakende Kiralama Günü’nde Türkiye ve dünya ekonomisi ile ilgili bilgiler verdiği ve gelecek projeksiyonları yaptığı konuşmasında Sabancı Üniversitesi Finans Kürsü Başkanı Prof. Dr. Özgür Demirtaş, “Türkiye'nin katma değerli mal üretimine yoğunlaşması ve sermaye piyasalarını derinleştirmesi gerekiyor” diye konuştu.
Etkinlikte ECE Türkiye AVM Yönetimi Direktörü Semet Yolaç Canlıel moderatörlüğünde düzenlenen panelde, HD Holding CEO’su Emin Güvenç, Hayal Kahvesi sahibi ve kurucu ortağı Fehmi Yaşar, Derimod Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Zaim ve Media Markt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım, markalarının zor zamanlardaki stratejilerini katılımcılara anlattı.