Genel

Time for Cafe Break, kurumsal binalardaki yaşamı kolaylaştırıyor!

Kurumsal binalar içinde servis veren tmf Cafebreak, alışılagelmiş kantin ve kafeterya kültürünü değiştiriyor. Sunduğu lezzetler ve mekanlara göre farklı tasarım konseptleri ile çalışanlar için vazgeçilmez bir “dinlenme” alanı oluşturuyor

Metropol insanlarının koşturmacalı iş ve sosyal hayatında, hafta içi evde kahvaltı yapmaları, öğle aralarında lezzetli yemek molaları vermeleri veya gün içinde sağlıklı atıştırmalıklar bulmaları kolay değil. Özellikle kurumsal bina, plaza veya iş merkezlerinde çalışan kesim,  çoğunlukla kahvaltıyı atlayıp, öğle yemeğini ayaküstü geçiştirmekle idare ediyor.

 

Time for Cafebreak, çalışanların ve şirketlerin bu ihtiyaçları doğrultusunda verdiği hizmetler ile gün içinde yemek ve mola vermek için alternatif çözümler sunuyor. Kurumsal binalar içinde servis vermekte olan kantin ve kafeterya tarzı alışıla gelmiş alanları ortak bir tasarım dili ile yeniden yapılandırıyor ve bu alanları günlük sosyal hayatımızda alışık olduğumuz Café hizmetlerinin  alınabildiği alanlara dönüştürüyor. 

 

Time for Cafebreak, kurucu ortaklardan Cenk Başimi tarafından geliştirilen bir konsept. Başimi, profesyonel yönetici olarak görevini sürdürürken, plazalarda çalışan personelin bina dışında geçirdikleri zaman zarfında benzeri alanlarda sunulan ürün yelpazesi ve servis kalitesinin yetersizliğini gözlemleyip, çalışanlara uygun fiyat ve geniş ürün yelpazesi ile ihtiyaçlara cevap vermek için farklı çözümler üretilebileceğini görmüş; aldığı iç mimarlık eğitiminin yardımıyla bina tipi ve talep edilen servis kapsamına göre Corner, Cafe ve Lounge olarak farklı konseptler tasarlayıp uygulamış.

Çalışanlarının motivasyonuna önem veren ve verimliliği arttırmayı hedefleyen, bina içi hizmetler kapsamında, personellerine  sağladıkları imkanları genişletebilmek için  yatırımlar yapan şirketlerle görüşerek 2007 yılında ilk satış noktasını Garanti Bankası Eğitim Müdürlüğü Binası içinde açmış.

Bugün İstanbul’da Akkom Ofis Park, Boyner Mağazacılık, Doğuş Yayın Grubu, TBWA İstanbul, Avea,  L’oreal Türkiye gibi pek çok noktada binlerce çalışanın uğrak noktası olan time for Cafebreak’leri kardeşi ve ortağı İpek Hatipoğlu Başimi’nin yanısıra kendi alanlarında uzman ve tecrübeli geniş bir ekiple birlikte yönetiyorlar.

 

İster paket servis tercih, ister kısa süreli lezzetli molalar…

“Self-service” modeli üzerine kurulu olan tmf Cafebreak’lerde, misafirler tercih ettikleri ürünleri, vitrinlerden isteklerine göre sipariş edebiliyor. Üstelik tüm içecek ve yiyeceklerin, “To-Go” konseptine uygun olarak paketlenebilmesi ile misafirler her türlü ürünü çalışma alanlarına veya bina dışına kolaylıkla taşıyabiliyor.

 

Lezzet, konfor, hijyen  ve güler yüzlü servis Tmf Cafebreak’lerde standart.

tmf Cafebreak’lerde lezzet, hijyen ve konfor stantardları en yüksek seviyede tutuluyor, sabahın erken saatlerinde ofise gitmeden uğradığınızda güleryüzlü personeli sizi karşılayarak ister klasik kahvaltı, ister lezzetli fırın ürünlerini vitrinlerden seçerek, nefis aromalı bir kahve, taze sıkılmış portakal suyu ya da güzel demlenmiş bir çay eşliğinde size sunuyorlar.

 

Tmf Cafebreak zinciri büyüyor.

Cenk Başimi, İstanbul’da pek çok plaza ve iş yerinden gelen talep üzerine 2013 yılının yeni  açılışlar ve bayilik başvurularının değerlendirildiği büyümeye odaklı bir yıl olacağını, İstanbul’da çalışanların Tmf Cafebreak keyfini yaşayıp, alışkanlık yaratacak sağlıklı ve lezzetli Tmf Cafebreak ürünlerini tadacağı yeni noktalar açılacağı müjdesini veriyor.