TOKİ Kırşehir Kayabaşı 2. Etap'ta teslimler başladı!
Kırşehir Merkez Kayabaşı 2. Etap Toplu Konut Projesi’ndeki vatandaşlara evleri bugünden itibaren 19 Kasım’a kadar verilecek.
Kırşehir Merkez Kayabaşı 2. Etap Toplu Konut Projesi’ndeki vatandaşlara evleri bugünden itibaren 19 Kasım’a kadar verilecek.
Toplu Konut İdaresi (TOKİ) sözleşmelerinin durdurulmasıyla alakalı ve hatta Kırşehir Belediyesi’nin de bu sözleşmeyi durdurmasıyla alakalı olduğu ileri sürülürken, böyle bir durumun Kırşehir Belediyesi’yle alakalı olmadığı ortaya çıkmıştı. Sözleşmelerin durdurulmasıyla alakalı olarak tüm sorumluluğun TOKİ’ye ait olduğu resmi sitesinde de yaptığı açıklamada belli oldu. TOKİ’nin resmi sitesinde yapılan açıklamada; “Kırşehir’de 632 konut sahibine ulaşacağı ve Kırşehir Merkez Kayabaşı 2.Etap Toplu Konut Projesi’ndeki vatandaşların evleri 3-19 Kasım tarihleri arasında verileceği bildirildi.”
Kırşehir Merkez Kayabaşı 2.Etap Toplu Konut Projesi’nde yer alan 632 adet konutun teslim işlemleri bugün başlıyor. Teslim işlemleri 19 Kasım’da sona erecek. Toplu Konut İdaresi’nden (TOKİ) edinilen bilgide şunlar yer aldı:
“632 konutun teslimleri, idaremiz tarafından hazırlanan ve ilan edilen ‘Konut Teslim Programı’ çerçevesinde Peta- Fultek Adi Ortaklığı aracılığı ile gerçekleştirilecektir. Konut teslimleri Kırşehir Merkez Kayabaşı 2.Etap Projesi Şantiyesinde yapılacaktır. Konut alıcıları konut teslim programı çerçevesinde kendilerine bildirilen günde kendi imkanları ile şantiyeye ulaşacaklardır. Konut teslim işlemlerine saat 09.00’da başlanacaktır. Kendisine bildirilen günden başka bir günde konut teslimi için başvuruda bulunan konut alıcılarının işlemleri, geldikleri gün için belirlenmiş konut alıcılarının işlemleri tamamlandıktan sonra yapılabilecektir.
3065 sayılı KDV kanunu gereğince teslim işlemi nedeniyle Katma Değer Vergisi doğduğundan, alıcılar tarafından T. Halk Bankası A.Ş. Kırşehir Merkez Şubesi’ne KDV tutarı ödenecek ve ödeme dekontu/faturanın bir örneği konut teslim anında müşavir firmaya alıcılar tarafından ibraz edilecektir.
KDV bedelinin yatırıldığına dair belge veya dekont ibraz edilmeden kesinlikle teslim işlemi gerçekleştirilmeyecektir.
Şantiyede yapılacak konut teslimi sırasında; konut alıcılarının belgeleri yanlarında bulundurmaları gerekmektedir.
Bu belgeler:
Kimlik belgesi (Nüfus cüzdanı).
Gayrimenkul Satış Sözleşmesinin hak sahibinde bulunan nüshası.
Konut vekaleten teslim alınacak ise vekaletnamenin aslı ve fotokopisi.
KDV tutarının yatırıldığına dair belge veya fatura. Belgeler eksiksiz ise konut alıcılarına müşavir firma tarafından ‘Konut Teslim Tutanağı’ ile müşavir firma tarafından mahal listesine göre tanzim edilecek olan ‘Konut Tespit Föyü’ imzalatılacaktır.”
Aşıkpaşa Gazetesi