Sektörel

Tolga Alişoğlu: Sign of the City Awards, rekabetçi bakış açısını tetikliyor!

SİGN of the City Awards'ın Türkiye ekonomisinin lokomotifi gayrimenkul sektörünü bir araya getirdiğini ifade eden Vialand Genel Müdürü Tolga Alişoğlu yarışmanın inşaattaki rekabetçi bakış açısını tetikleyeceğini dile getirdi.

Hürriyet'in Sign of the City'de bağımsız olarak yer almasının çok önemli olduğuna değinen Vialand Genel Müdürü Tolga Alişoğlu "Jürinin çok detaylı ve titiz çalışması sonucu objektif değerlendirme yapması ödül törenine anlam kattı. Hürriyet Grubu gibi prestijli bir markanın çatısı altında gerçekleştirilen bu ödül töreni, sektörün duayenlerini de biı aıaya getirdi. Bu açıdan bakıldığında, sektörde yeniliklerin gelişmesini, rekabetçi bakış açısını tetiklemeyi. çevreye katkı sağlayan ve yine çevreyle uyumlu projelerin artmasını, dolayısıyla da sektörde her yönden kalite çıtasının yükselmesini sağlayacaktıı" diye konuştu. 



ÖDÜLLE DÖNDÜ 


Vialand'ın bu yarışmada 3 projeyle finale kalma başarısını gösterdiğini ve Türkiye'nin 'En İyi Sosyo-Kültürel Yapısı' ödülünü aldığına vurgu yapan Tolga Alişoğlu "Vialand. Dünyada ve Türkiye'de bir Tema Parkı, açık ve kapalı alışveriş caddeleri, otel ve gösteri merkeziyle birleştiren ilk eğlence ve yaşam entegre alanı. 

Vialand Tema Park olarak ilk olmamız ve eğlence anlayışına yeni biı boyut kazandırmamızın dışındaki bir diğer önemli farkımız da Tüıkiye'de ilk defa Tema Paık konsepti ile eğlence ve perakendeciliği birleştirmemiz. Entegre perakendecilik anlayışıyla Vialand'uı dünya çapmda bir beıızeıi daha bulunmuyor" dedi. 


Vialand'ın, Eyüp başta olmak üzere yaklaşık 5 milyonluk nüfusa sahip bir bölgeye hitap ettiğinin altını çizen Alişoğlu, "Vialand, Türkiye'nin en büyük kentsel dönüşüm merkezinde yer alması nedeniyle sosyo-kultürel olarak bir değişimin de merkezinde yer alıyor. Vialand AVM'nin güçlü marka karması ve Vialand Tema Park'taki iş ihtiyacı, bölgede ikamet eden bir çok kişi için de istihdam sağladı. Vialand Palace Hotel ve Vialand Tema Parka gelen yerli ve yabancı turistleı de bölgeye hem sosyo kültürel hem de ekonomik olarak katkı yapıyor" ifadelerini kullandı. 


40 MİLYON DOLAR YATIRIM


Gelecek yıllarda da ilgili kategorilere gore yarışmaya dahü olabileceklerine değinen Vialand Genel Müdürü Tolga Alişoğlu "2014 yılı sezonuna 2 yeni ünite ile merhaba dedik. 3 saniyede 110 km hrza çıkarak dünyanın en fazla adrenalin yaratan 4'uncu roller coaster'r olan 'Nefeskesen' ile Fatih Sultan Mehmet'in İstanbul'u fethini insansr robotlarla anlatan "Fatih'in Ruyası" ünitelerine yaklaşrk 40 milyon dolarlrk yatırım yapıldı, istanbul, nüfus yoğunluğu açısından bakıldığında oldukça büyük bir potansiyele sahip. Diğer taraftan yerli ve yabancı turistlerin de ilgi odağı. Vialand Türkiye'nin ve Ortadoğu, Balkanlar, Iran, İrak gibi yakın bölge coğrafyamızda ilk ve tek tema parktu. Açık hava konseptli alışveriş caddeleri, Avıupa mimarisinde sokaklarr ve mağazalarr ile ziyaretçilerine bugune kadar yaşamadrklarr farklı bü eğlence ve alışveriş deneyimini yaşatıyor. Ayııca Vialand içinde yer alan 101 oda kapasiteli. 'VİALAND Palace Hotel' ile Ortadoğu ve Balkan pazarına hitap ediyoruz. Böylece otele gelen turistlerin de hem Vialand Alışveriş Meıkezi ve Vialand Tema Parka, hem de sosyal, kültürel ve ekonomik olarak sektöre katkısı bulunuyor" diye konuştu. 


Her bölgeye hitap ediyoruz  ULAŞIM imkânlarrnın fazlalığının sadece istanbul içinde değil, yakın yerlerden de günübirlik Vialand'e ziyaretleri mümkün kıldığını ifade eden Tolga Alişoğlu "Ulaşım konusun daki avantajları, her yaşa hitap eden Vialand'in her bölgeye de hitap etmesini de sağlıyor. 


Sadece Türkiye'deki farklı şehirlerden değil. Rusya. Balkanlar ve Ortadoğu'dan da turist çekmemize yardımcı oluyor. Türkiye'yi merkez aldığı mızda, 2-2.5 saatlik uçuş mesafesindeki, 2 milyar kişiye hitap ettiğimiz görülüyor, istanbul'a gelen her iki turistten birini Vialand'e çek meyi amaçlıyoruz. Orta vadedeki hedeflerimiz istanbul'a gelen turist sayısını yüzde 15 artırmak. 


2015 yılında 4.5 milyonu turist toplam 30 milyon ziyaretçi bekliyor uz" dedi. 

Fuarlarda Türkiye'yi tanıtıyoruz H 2014 yılında Vialand olarak yurtdışındaki Bellin, Moskova ve Dubai Arabian Travel Market gibi önemli fuarlara katılarak Türkiye tanıtımına katkı sağladıklaıuıı düe getiren Tolga Alişoğlu "Vialand telekominikasyon ve oderrıe sistemlerinde sektörünün öncü markalan ile sinerji yaratacak marka ve sponsorluk anlaşmaları ile marka iletişimüıe katkı sağlıyor" dedi. 


Hürriyet