Toyota, ‘Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası’ seçildi
Interbrand tarafından açıklanan ‘Dünyanın En Değerli Markaları (Best Global Brands)’ araştırmasının 2023 sonuçları kapsamında Toyota, bir kez daha dünyanın en değerli otomotiv markası olarak seçildi. Toyota'nın marka değeri, 59 milyar 757 milyon dolardan 64 milyar 504 milyon dolara kadar yükseldi. İ
‘Dünyanın En Değerli Markaları (Best Global Brands)’ araştırmasının 2023 sonuçlarına göre, Toyota, bir kez daha dünyanın en değerli otomotiv markası olarak açıklandı. Buna göre, tüm sektörleri içeren listede 100 marka arasında 6’ncı sırada yer alan Toyota, geçen yılki sıralamasını korumayı başarırken yüzde 8 yükselişle marka değerini geçen yılın da üzerine taşıdığını belirtti.
MARKA DEĞERİ ARTTI
Interbrand’in değerlendirmesine göre Toyota’nın marka değeri, 59 milyar 757 milyon dolardan 64 milyar 504 milyon dolara kadar çıktı. Toyota, aynı zamanda ilk 10’a giren üç otomotiv markasından biri olarak endüstri liderliğini devam ettirdi.
Interbrand, markanın değerini kaydederken, bu kapsamda finansal performansı, markanın satın alma kararlarında oynadığı rolü, yine markanın rekabet gücünü, sadakati teşvik etme ve gelecekte sürdürülebilir talep sağlama yeteneği de dahil olmak üzere 3 temel farklı analizi kullandığını belirtti.
TOYOTA ÖNE ÇIKAN BİR MARKA
Marka değeriyle öne çıkan Toyota, global olarak dünyanın farklı ülke ve bölgelerindeki müşteri ihtiyaçlarına, pazar koşullarına ve yerel altyapıya uygun olarak farklı güç üniteleriyle karbon nötre giden yolda çok yollu bir yaklaşım sunmaya devam ediyor. Bu yaklaşım hibrit, plug-in hibrit, tam elektrikli ve hidrojen yakıt hücreli araçları kapsıyor.
15 FARKLI ARAÇ SUNACAK
Toyota, 2026 senesine kadar binek otomobillerden hafif ticari araçlara kadar yaklaşık olarak 15 farklı sıfır emisyonlu araç sunacağını belirtti.. Marka, bu araçlardan altı tanesini adedi ise özel olarak geliştirilen elektrikli araç platformu üzerine yapacak. Öte yandan, bununla beraber bu süreçte Toyota’nın Avrupa’da senelik satış oranının yüzde 20’sinin tam elektrikli olması, senelik 250 binden fazla tam elektrikli satışının gerçekleşmesi beklenmektedir.
Ayrıca, Toyota’nın 2026 sonrası için geliştirdiği yeni nesil teknolojiler, araçların geliştirilme, üretilme ve kullanılma şeklini farklılaştıracak. "Herkes için mobilite" hedefi ile sıfır emisyonlu mobilitenin erişilebilir olması sağlanacağı kaydedildi.
Toyota'nın en ucuz elektriklisi SUV modeli satış rekoru kıracak...
Toyota açıkladı! Toyota'dan 2026’ya kadar 6 yeni elektrikli araç...
Toyota hibrit araçlarında eski logosuna veda ediyor!
Toyota açıkladı! Toyota, aralık ayında da kampanyalara devam edecek...