Trump Alışveriş Merkezi aylık ziyaretçi sayısını yüzde 70 arttırdı!
Trump Alışveriş Merkezi mağaza karmasına katılan yeni markalar, 25 markanın yer aldığı sosyal yaşam merkezi Trump Cadde, özel kampanyalar ve düzenlenen etkinliklerle birlikte aylık ziyaretçi sayısını son bir yılda yüzde 70 artırdı.
İstanbul'un kalbi Mecidiyeköy'de yer alan Trump Alışveriş Merkezi gerçekleştirdiği etkinlikler, hayata geçirdiği yeni sosyal yaşam alanları ve yaptığı atılımlarla birlikte son bir yılda ziyaretçi sayısını aylık bazda yüzde 70 oranında yükseltti.
Şu anda aylık 650 bin ziyaretçi ağırlayan alışveriş merkezinde hedef bu sayı Ocak 2015'te 700 bin, Mart 2015'te 750 bin seviyesine taşımak. Ocak 2014'te alışveriş merkezinin 2500 metrekarelik teras alanında İzzet Çapa işbirliğiyle Trump Cadde'yi ve Türkiye'nin ilk çocuk şehri KidzMondo'yu faaliyete geçirdiklerini kaydeden Trump Towers İstanbul Genel Müdürü Bülent Kural, "Her iki proje de bizim yükseliş ivmemize hız kattı, önemli oranda hareket getirdi. Bu projeler bizim çok geniş kitlelere ulaşmamızı sağladı. KidzMondo ile çocuklu aileler bizi daha çok sevdi, Trump Cadde ile gençler ve beyaz yakalılar bizi keşfetti. Trump Cadde İstanbul'un konuşulan mekânlarından biri oldu" dedi. Son bir yılda alışveriş merkezi bünyesine yaklaşık 20 yeni markanın katıldığını belirten Bülent Kural, "Şu anda doluluk oranımız yüzde 98 seviyesinde üretmekten geçtiğini belirten Bülent Kural, her ikisi de sektörde ilk olan Trump Cadde ve KidzMondo'yu da aynı anlayışla hayata geçirdiklerini anlattı. Bülent Kural sözlerini şöyle sürdürdü: "Markalar elbette çok önemli. Ama artık en az onlar kadar vaat ettiğiniz sosyal yaşam alternatifleri de önemli. İnsanlar stres atmak, eğlenmek, film ya da tiyatro izlemek yani sosyalleşmek için alışveriş merkezlerini tercih ediyor. Bu noktada sizin hangi yenilikleri, farklılıkları sunduğunuz tercih sebebi olmanızı direkt etkiliyor. Biz Trump Cadde, KidzMondo, Trump Kültür ve Gösteri Merkezi, 9 bin metrekarelik özel çocuk katı, spor merkezi, şık restoranlar ile farklı sosyal yaşam alternatiflerini ziyaretçilerimize sunuyoruz. Biz İstanbul'un merkezindeyiz, metro ve metrobüs ile direkt bağlantısı olan bir AVM'yiz. Elimizdeki artıları doğru yönettiğimiz takdirde önümüz açık." Cadde'de ücretsiz konserler Bülent Kural, rekabetteki en büyük kozlarının farklı mimarisi, altlı üstlü yerleştirilmiş renkli konteynerlan, sokakları ve mekanlarıyla Trump Cadde olduğunu söyleyerek, "Trump Cadde sayesinde yaz dönemini çok hareketli geçirdik.
Haziran başından beri burada 15 konser gerçekleştirdik. 50 bin kişi ücretsiz konser izledi. 29 Kasım'da Levent Yüksel, 27 Aralık'ta Göksel Trump Cadde'de olacak ve ücretsiz konser verecek. Herkesi bekliyoruz" şeklinde konuştu.
Özellikle Koton, Altıncı Cadde, BigChefs ve Home Store güzel bir hareketlilik getirdi. Kadın-erkek giyimden spor giyime, çocuk giyimden ev aksesuarlarına tüm kategorilerde eksiksiz bir mağaza karması ile hizmet veriyoruz" dedi.
Ciro yüzde 300 arttı!
2014 yılında gerçekleştirdikleri kampanyalar ve etkinliklerle ziyaretçilerimizle sağlam bir bağ kurmayı başardıklarını kaydeden Kural, "Örneğin belirli dönemlerde gerçekleştirdiğimiz 'indirimin indirimi' kampanyaları ile direkt ziyaretçilerimizin bütçesine katkı sağladık, mağazalardaki indirim oranlarının üzerine ekstra yüzde 20 Trump indirimi yaptık. Mağazaların ciroları yüzde 300'e varan oranlarda artış gösterdi. Ziyaretçiler bu kampanyayı takip ediyor, telefon açıp soruyor. Bu kampanyayı şimdi yılbaşı için 30 -31 Aralık tarihlerinde yapacağız. Bu indirimin indirimi kampanyaları hem mağazaları mutlu ediyor hem ziyaretçilerimizi" dedi.
Posta