Sektörel

Trump AVM'nin metro bağlantısı için 20 milyon dolar harcandı!

Metro bağlantısı için toplamda 20 milyon dolar harcanan Trump AVM, yıl sonunda 650 bin ziyaretçi hedefliyor

Hatırlanacağı gibi Trump Tovvers, 2012 Nisan ayında kapılarını açmıştı. Başbakan Erdoğan açılış konuşmasında yatırımlarda Türkçe isimler kullanılması konusunda hassasiyet istemişti. Aradan yaklaşık on ay geçti ve Trump Mail ismini ‘mail’ kelimesini çıkararak ‘Trump Alışveriş Merkezi’ olarak değiştirdi.


Ayrıca logoda da değişime gidildi ve renkli bir logo tercih edildi.


Bıı değişimlerle ‘Canlıyız, renkliyiz, her daim hareketliyiz’ mesajı vermeyi hedeflediklerini belirten Truımp Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Bülent Kural, şu anda yüzde 87 doluluk oranına sahip olan Truımp AVM’nin, önümüzdeki altı ay içinde yüzde 100 doluluğa ulaşmasını hedeflediklerini söylüyor.


Toplam 42 bin metrekarelik kiralanabilir alanı olan alışveriş merkezinde sadece 6 bin metrekarelik yer kaldığını ve buralar için New Blance, H & M, Ayakkabı Dünyası, Marks & Spencer, Sportive, Hummel gibi markalarla görüşme halinde oldukları belirten Kural, şöyle devam ediyor:


“Çocuklar ve gençler önceliğimiz. O nedenle çocuk katına 400 bin Euro’luk yatırım yaptık. Gençlere yönelik yeni markalar getireceğiz. Öte yandan 16 lira olan sinemamızı 8 liraya indirdik. Bundan sonra sinema girişi sayımız yüzde 300 oranında arttı. Dünyaca ünlü D & D London, Sele İstanbul Restoran Group ve Tnımp AVM işbirliği ile 5 milyon dolar yatınm bedeliyle açılacak olan Duke Restoran’ın da büyük hareketlilik getinnesini tekliyoruz.”


Metrobüsle bağlantılarının olduğunu, yakında metro bağlantılarının da kullanıma açılacağına değinen Kural, metro bağlantısı için 20 milyon dolarlık yatırım yaptıklarını ve bununla birlikte ziyaretçi sayılarında yüzde 15-20 oranında artış beklediklerini söylüyor. Trump AVM, yılsonunda 650 bin ziyaretçi hedefliyor.

Ekonomist Dergisi