Tur Assist restorasyon hizmeti verecek!
Tur Assist Genel Müdürü Fenercioğlu, sigorta şirketleri ile müşteri talepleri doğrultusunda alanlarını genişleterek, restorasyon hizmeti de vermeye başladıklarını söyledi.
Günümüzde organizasyonlar için adrese çiçek gönderilmesinden hava ambulansı organizasyonuna, çilingir çağrılmasından kuru temizlemeye kadar birçok konuda asistans hizmetlerinden faydalanılıyor. Sigortalı internet sitesinin haberine göre acil bir ihtiyaç durumunda ilk akla gelen asistans hizmetleri, günümüzde belki de en fazla sigorta sektöründe kullanılıyor.
Sigorta poliçelerinin gizli kahramanı olarak gösterilen asistans hizmetlerinde farkındalık yaratan şirketler ise rakiplerinden bir adım önde oluyor. Bu alanda hizmet veren Tur Assist'in Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu'da "Artık sigortalılar asistans hizmetlerini biliyor ve tanıyor; ne gibi haklan olduklarının farkındalar" dedi.
Asistans hizmetlerinin talep edilir noktaya ulaştığını kaydeden Fenercioğlu, "Tüm süreçlerde sigortalının bilgilendirilmesine ve hizmette gri bir nokta kalmamasına özen gösteriyoruz" şeklinde konuşuyor. Fenercioğlu lTur Assist'in asıl işinin acil yardım hizmetleri olduğunu söyleyen Fenercioğlu, bu yıl sigorta şirketleri ve müşterilerin talepleri doğrultusunda hizmet alanlarını genişleterek restorasyon hizmeti de vermeye başladıklarını belirtti. Fenercioğlu, şöyle devam etti "Acil yardım hizmetlerinde sorun olan yerdeki sıkıntıyı çözüyoruz. Örneğin, konutların su tesisatında bir sorun olursa tamir ediliyor, ya da cam kırıksa camı değiştiriliyor veya elektrik tesisatında gerekli onarım yapılıyor. Bu çözümleri sigorta firmalarından ve müşterilerden gelen talepler doğrultusunda biraz daha ileri götürdük. Artık sadece kırıp, hasarlı yeri onarma 1da kalmıyor, mevcut yapıyı da tamamıyla eski haline getirip sigortalıya teslim ediyoruz. Bu şekilde bütün bir hizmet sağlıyoruz." Müşterilerine çağrının alınmasından hizmetin verilmesine kadar olan tüm süreç içerisinde farklı noktalarda dokunduklarını söyleyen Fenercioğlu, bu doğrultuda yüzde 99 oranında müşteri memnuniyeti yarattıklarını belirtiyor. Fenercioğlu, müşteri memnuniyet ölçümleri ile ilgili şu bilgileri verdi "Sekiz kişilik bir ekibimiz var. Bu ekip, sadece çağrıları dinleyip standartlara uygun cevap verilip verilmediği, müşteriye yeterli bilgi aktarılıp aktarılmadığı gibi kriterler çerçevesinde çağrıları dinliyor."Çağrı merkezlerinde Kırmızı Çek Ödüllendirme Sistemi kullanıldığını ve çalışanların motivasyonunun arttırıldığını ifade eden Fenercioğlu, sistem ile ilgili şöyle konuşuyor: "Çağrı merkezi müşteri temsilcilerinden en yüksek performansı gösterenlerin ödüllendirildiği bir sistem. Aylık olarak çağrı kaliteleri ölçülen müşteri temsilcilerinden, 3'er aylık dönemlerde en yüksek puanı alanlara kırmızı çek veriliyor. Çağrı kaliteleri ölçümienirken, her müşteri temsilcisinin seçilen belli sayıda çağrısı düzenli olarak dinleniyor ve çağrı sırasında sergilediği kalite, belirli kriterler dikkate alınarak ölçiimleniyor."Tur Assist teknoloji ile iç içe bir firma. Geliştirilen ürünler ve programlarda teknolojiden faydalanılıyor. Bu uygulamalardan biri, Konutex yazılım programı. Fenercioğlu, Konutex'in konut hasar onarımlarında sigorta şirketinin, eksperin, hizmet biriminin ve Tur Assist'in kullandığı ortak bir program olduğunu söylüyor. Fenercioğlu, hasar onarım ve restorasyon dosyalarının bir noktadan yönetilmesini sağlayan uygulama ile hizmetin tamamen önüne olarak denetlenebildiğim kaydediyor.
Hürses