Genel

Turkcell Eskişehir'de çağrı merkezi açtı!

 Turkcell, Erzurum ve Diyarbakır'dan sonra Eskişehir'de de bir çağrı merkezi açtı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer'in de katıldığı törende Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, "Turkcell olarak, en büyük sosyal sorumluluğumuz, istihdama sağladığımız katkı. Türkiye'nin yaşam kalitesi en yüksek ve genç nüfusun yoğun olduğu Eskişehir'e de bir çağrı merkezi kurarak 350 gencimizi istihdam ediyoruz. Yatırımlarımız ilerleyen dönemlerde de devam edecek" dedi. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan ise, Anadolu'da ve yurtdışında çağrı merkezi yatırımı yapan ilk Türk şirketi olduklarına dikkat çekti.
Hürriyet

Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler

Turkcell Eskişehir'de çağrı merkezi açtı

Türkiye'nin doğusuna ilk teknoloji yatırımını Erzurum ve Diyarbakır çağrı merkezleriyle yapan Turkcell Global Bilgi, bu merkezlerin sağladığı artan iş hacmi doğrultusunda yeni bir yatırıma yönelerek Eskişehir Çağrı Merkezi'ni kurdu.

Açılış töreninde konuşan Çalışma Bakanı Ömer Dinçer, "Çağrı merkezi sektörü, günümüzde çok parlayan ve istihdama en çok katkı sağlayan sektörlerden birisi. Özellikle Eskişehir gibi Türkiye'nin merkezinde ve genç nüfusun ağırlıklı olduğu bir bölgeye böyle bir yatırım yapılması çok önemli" dedi.
Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ise, "Diyarbakır ve Erzurum'da kurduğumuz çağrı merkezleri ile pek çok gence istihdam sağladık. Türkiye'nin yaşam kalitesi en yüksek ve genç nüfusun yoğun olduğu Eskişehir'e de bir çağrı merkezi kurarak 350 gencimizi istihdam ediyoruz. Yatırımlarımız devam edecek" diye konuştu.
Milliyet

Eskişehir'de 350 gence iş imkânı sağladı 
 
Turkcell'e bağlı 'Global Bilgi, bünyesindeki 12'nci çağrı merkezini Eskişehir'de kurdu. 350 kişiye istihdam sağlayacak merkezin açılışını, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer, Eskişehir Valisi Mehmet Kılıçlar, Türkiye İş Kurumu Genel Müdürü Namık Ata ve Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv birlikte yaptı. 
 
Açılış töreninde konuşan Bakan Dinçer, son yıllarda çağrı merkezlerinin istihdama en çok katkı sağlayan sektörlerden biri olduğunu söyledi. Dinçer, çağrı merkezlerinin engelli vatandaşların istihdamı için de çok uygun olduğunu aktardı. Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ise Türkiye'ye yeni bir yatırım yapmaktan ötürü büyük mutluluk duyduklarını belirterek, "Daha önce Diyarbakır ve Erzurum'da kurduğumuz çağrı merkezleri ile o bölgelerde yaşayan pek çok gence istihdam sağladık. Yaptığım ziyaretlerde yüzlerinde gördüğüm mutluluk, ne kadar doğru bir işe giriştiğimizi gösteriyor. En büyük sosyal sorumluluğumuz, istihdama sağladığımız katkı." dedi.

Türkiye'nin yaşam kalitesi en yüksek ve genç nüfusun yoğun olduğu Eskişehir'de 350 genci istihdam ettiklerini belirten Ciliv, benzer yatırımların devam edeceğini kaydetti. Turkcell'in Erzurum'daki çağrı merkezinde 850 kişi çalışıyor. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan ise Anadolu'da ve yurtdışında çağrı merkezi yatırımı yapan ilk Türk şirketi olduklarına dikkat çekerek, Eskişehir ile birlikte toplam 11 merkeze ulaştıklarını anlattı. Pekkan'ın verdiği bilgiye göre Turkcell, 10 yılda bu alana 110 milyon TL'lik yatırım yaptı. Şirket 7 bin 400 çalışanıyla Türkiye'de yılda 50 milyon, Ukrayna'da ise 10 milyondan fazla kişiye hizmet sunuyor. Global Bilgi, yüzde 45 pazar payıyla sektör lideri. Eskişehir'de yeni açılan merkezde çalışanların yaş ortalaması 25. Personelin yüzde 70'i kadın, yüzde 30'u ise erkek. Elemanların yüzde 45'i lise, yüzde 48'i üniversite mezunuyken, yüzde 7 oranında da üniversite öğrencisi istihdam ediliyor.
Zaman/Cihan Yenilmez

Turkcell yeni çağrı merkezinde 350 kişiye daha iş sağlayacak
  
Turkcell Global Bilgi, Eskişehir'de 350 kişiye istihdam sağlayacağı yeni bir çağrı merkezi açtı. 1.600 metrekare alan üzerine kurulu merkezde aylık 500 bin müşteri kontağı hedefleniyor

TURKCELL Global Bilgi, Eskişehir'deki yeni çağrı merkezini Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer, Eskişehir Valisi Mehmet Kılıçlar, Türkiye İş Kurumu Genel Müdürü Namık Ata, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan'ın katılımıyla açtı. Yıl sonuna kadar ortalama aylık 500 bin müşteri kontağı ve 1.5 milyon dakika üretim yapılması hedeflenen merkezin açılışında konuşan Bakan Dinçer, yapılan yatırım ve istihdama katkısı nedeniyle Turkcell Global Bilgi'ye teşekkür ederek 'Çağrı merkezi sektörü, günümüzde çok parlayan ve istihdama en çok katkı sağlayan sektörlerden birisi. Özellikle Eskişehir gibi Türkiye'nin merkezinde ve genç nüfusun ağırlıklı olduğu bir bölgeye böyle bir yatırım yapılması çok önemli. Bu yatırımın özel sektöre örnek olmasını dilerim' şeklinde konuştu. Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ise törende yaptığı konuşmada, Türkiye'ye yeni bir yatırım yapmaktan ötürü büyük mutluluk duyduklarını belirterek; 'Turkcell Global Bilgi'nin başarılarını ve çalışmalarını yakından takip ediyor ve destekliyoruz. Diyarbakır ve Erzurum'da kurduğumuz çağrı merkezleri ile o bölgelerde yaşayan pek çok gence istihdam sağladık. Türkiye'nin yaşam kalitesi en yüksek ve genç nüfusun yoğun olduğu Eskişehir'e de bir çağrı merkezi kurarak 350 gencimizi istihdam ediyoruz. Yatırımlarımız ilerleyen dönemlerde de devam edecek' dedi.

10 yılda 110 milyon TL yatırım yaptı
TURKCELL Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, Anadolu'da ve yurtdışında çağrı merkezi yatırımı yapan ilk Türk şirketi olduklarına dikkat çekti. Eskişehir ile birlikte Türkiye'de 8, Ukrayna'da 2, Belarus'ta da 1 adet olmak üzere toplam 11 çağrı merkezinde hizmet verdiklerini belirten Pekkan, son 10 yılda 110 milyon TL'lik yatırım yaptıklarını vurguladı. Turkcell Global Bilgi'nin 2009 yılında dünyanın en iyi üç çağrı merkezinden biri seçildiğini hatırlatan Pekkan, 'Şirketimiz 5 bin 500 masa kapasitesi ve 7 bin 400 çalışanıyla Türkiye'de 50 milyon, Ukrayna'da ise 10 milyondan fazla kişiye katma değerli hizmet sağlıyor. Eskişehir merkezimizin, aynı zamanda kentin ve bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasında da önemli bir rol oynayacağına inanıyorum' dedi.

Dinleme mümkün değil
TESİSİN açılışında dinleme iddialarıyla ilgili açıklamalarda bulunan Süreyya Ciliv, Turkcell'in sadece teknik alt yapıyı sağladığına dikkat çekerek şunları söyledi: 'Türkiye'de haberleşmenin güvenliği ve gizliliği, Anayasamız, TCK, Elektronik Haberleşme Kanunu ve regülasyon otoritesinin düzenlemeleri ile korunmaktadır. Telekomünikasyon yoluyla yapılan iletişimin tespiti, dinlenmesi, sinyal bilgilerinin değerlendirilmesi ve kayda alınması işlemleri, 23 Temmuz 2006'dan itibaren BTK  bünyesinde faaliyete geçen Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı tarafından yürütülmektedir. Biz bu yasal müdahalede taraf değiliz. Turkcell'de dinleme yapılması, kaydın alınması hukuken de, teknik olarak da mümkün değildir.'
Akşam

Eskişehir'in çağrısına Turkcell yanıt verdi

TURKCELL Global Bilgi, çağrı merkezi yatırımlarına Erzurum ve Diyarbakır'ın ardından Eskişehir'i de ekledi. 350 kişiye iş olanağı sağlayacak çağrı merkezinin açılış töreninde konuşan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer, "Çağrı merkezi sektörü istihdama en çok katkı sağlayan sektörlerden birisi. Eskişehir gibi genç nüfusun ağırlıklı olduğu bir bölgeye böyle bir yatırım yapılması çok önemli. Bu yatırımın özel sektöre örnek olmasını dilerim" dedi.

YATIRIMLARIMIZ SÜRECEK
Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ise Türkiye'ye yeni bir yatırım kazandırdıkları için son derece mutlu olduklarını belirterek, "Turkcell olarak en büyük sosyal sorumluluğumuz, istihdama sağladığımız katkıdır. Yatırımlarımız ilerleyen dönemlerde de devam edecek" dedi. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan da yurtiçi ve yurtdışındaki çağrı merkezi sayılarının 11'e ulaştığını bildirdi. Pekkan, "Şirketimiz 7 bin 400 çalışanıyla Türkiye'de 50 milyon, Ukrayna'da ise 10 milyondan fazla kişiye hizmet sağlıyor" diye konuştu. Verilen bilgilere göre, Eskişehir Çağrı Merkezi'nde ayda ortalama 500 bin müşteriye hizmet verilmesi hedefleniyor.
Sabah

Turkcell Eskişehir'de çağrı merkezi açtı, 350 kişiye iş sağladı

TÜRKİYE'NİN Doğu'suna ilk teknoloji yatırımını Erzurum ve Diyarbakır Çağrı Merkezleri ile yapan Turkcell Global Bilgi, Eskişehir'e de 350 kişiye istihdam sağlayacağı yeni bir çağrı merkezi açtı. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan'ın katılımıyla açılışı gerçekleştirilen çağrı merkezinde, yılsonuna kadar ortalama aylık 500 bin müşteri kontağı kurulması ve 1.5 milyon dakika üretim yapılması hedefleniyor.

Yüzde 45 pazar payı

Açılış töreninde konuşan Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, Diyarbakır ve Erzurum'da kurdukları çağrı merkezleriyle o bölgelerde yaşayan pek çok gence istihdam sağladıklarına dikkat çekerek, "Türkiye'nin yaşam kalitesi en yüksek ve genç nüfusun yoğun olduğu Eskişehir'e de bir çağrı merkezi kurarak 350 gencimizi istihdam ediyoruz. Yatırımlarımız ilerleyen dönemlerde de devam edecek" dedi.

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan ise Eskişehir lokasyonuyla birlikte yurtiçi ve yurtdışında toplam 11 çağrı merkezinde hizmet verdiklerini açıkladı. Pekkan, son 10 yılda 110 milyon TL'lik yatırım yaptıklarını vurguladı. Turkcell Global Bilgi'nin 2009'da dünyanın en iyi 3 çağrı merkezinden biri seçildiğini aktaran Pekkan şunları söyledi: "Şirketimiz 5 bin 500 masa kapasitesi ve 7 bin 400 çalışanıyla Türkiye'de 50 milyon, Ukrayna'da ise 10 milyondan fazla kişiye katma değerli hizmet sağlıyor. Yüzde 45 pazar payıyla önemli bir işveren konumuna geldik. Eskişehir merkezimizin, kentin ekonomik ve sosyal kalkınmasında da önemli bir rol oynayacağına inanıyorum."
Vatan