Genel

Turkcell'den depremzede faturalarıyla ilgili özür!

Turkcell tarafından bölgedeki kullanıcılara giden bilgilendirme mesajında telefon faturalarının bir hafta erteleneceği açıklaması büyük bir tepkiye yol açtı.

Deprem bölgesindeki müşterilerinden gelen dondurma ve iptal taleplerinin yerine getirileceğini açıklayan Turkcell bölgedeki kullanıcıların faturalarının borcunu ödese de ödemese de kapatılmayacağını açıkladı.

Deprem bölgesindeki faturaların bir hafta ertelenmesi kararı ile sosyal medyada büyük bir tepki çeken GSM operatörü Turkcell, gördüğü tepki üzerine geri adım attı ve özür diledi. Sosyal medyada büyük tepki çeken GSM operatörü Turkcell  tartışma konusu olan faturaların bir hafta erteleneceği yönündeki açıklamayı revize ederek bölgedeki vatandaşların faturalarını ödeyip ödemediklerine bakılmaksızın hatlarının kapatılmayacağını belirtti.

"SEHVEN GÖNDERİLDİ" SAVUNMASI

Turkcell'den yapılan açıklamada deprem bölgesindeki vatandaşların ödeme yapılıp yapılmamasından bağımsız olarak hatlarının kapatılmayacağı ifade edildi. Açıklamada ayrıca, müşterilerin ücretsiz hat dondurma ve hat iptal taleplerinin karşılanacağı ifade edildi. Faturaların bir hafta erteleneceği açıklaması sosyal medyada büyük tepki görünce Turkcell ayrıntılı bir açıklama yaptı. Yapılan açıklamada deprem bölgesindeki vatandaşların faturalarının tahsilatına ilişkin, mağdur olan müşterilerin iletişiminin aksamaması adına ödeme yapılıp yapılmamasından bağımsız olarak hatlarının kapanmayacağını, tahsilat durumuna bakılmayacağını, müşterilerin ücretsiz hat dondurma ve hat iptal taleplerinin karşılanacağını dile getirildi.

Turkcell'den yapılan açıklamada, ilk açıklamanın müşteri hizmetleri tarafından sehven gönderilmiş bir bilgilendirme olduğu iddia edilerek, özür ve düzeltme geldi. Yapılan açıklamada, "Müşteri hizmetleri tarafından fatura tahsilatıyla ilgili sehven gönderilmiş bilgilendirme için özür dileriz" denildi. Deprem bölgesinde mağdur olan müşterilerinin iletişiminin aksamaması adına ödeme yapılıp yapılmamasından bağımsız olarak hatlarının kapanmayacağının ifade edildiği açıklamada, tahsilat durumuna bakılmayacağı kaydedildi. Açıklamada, müşterilerin ücretsiz hat dondurma ve hat iptal taleplerinin karşılanacağı da kaydedildi.

Şirketin depremin ilk gününden bu yana 35 milyon adet acil iletişim paketini aktif hale getirdiğinin hatırlatıldığı açıklamada, bu sayının artarak devam ettiği ifade edildi. Yapılan açıklamada, "Milletçe göğüslediğimiz bu zor günleri en kısa sürede atlatmak adına hiç kimsenin mağdur edilmemesi amacıyla Turkcell ailesi olarak azami gayret göstermeye ve özveriyle çalışmaya devam edeceğiz" ifadelerine yen verildi,

 (AA)