AVM

Türkiye Avrupa'nın 3. büyük AVM pazarı haline geldi!

Cushman & Wakefield'ın hazırladığı rapora göre, Rusya 17,7 milyon metrekare ile Avrupa'nın en büyük alışveriş merkezi pazarı olurken, 8,3 milyon metrekare ile Türkiye 3. büyük AVM pazarı oldu.

Cushman & Wakefield'ın hazırladığı rapora göre, Rusya 17,7 milyon metrekare ile Avrupa'nın en büyük alışveriş merkezi pazarı olurken, Rusya'yı 9,2 milyon metrekare ile Polonya ve 8,3 milyon metrekare ile Türkiye takip etti. 


Rusya, Türkiye ve Polonya yeni AVM inşası konusunda ön planda bulunuyor. 


Uluslararası perakendecilerden gelen talebin yaııı sıra artan kentleşme ve tüketici harcamaları yeni AVM inşaatlarının artışını destekleyen önemli bir tetikleyici unsur oldu. Orta ve Doğu Avrupa'daki toplanı AVM stoku 2014 yılı sonunda 47.4 milyon metrekareye ve Rusya, Polonya ve Türkiye'nin toplanı payı ise yüzde 74'e ulaştı. 


Olay