Türkiye Perakendeciler Federasyonu, Haliç'te buluşuyor!
Türkiye Perakendeciler Federasyonu, 25-26 Nisan tarihlerinde İstanbul Haliç Kongre Merkezi'nde geleneksel "Yerel Zincirler Buluşuyor" organizasyonunu yapacak
Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Aygün, "Yıllık ortalama yüzde 20 büyüme oranı, 14 milyar TL ciro ve yüzde 30'u aşan pazar payı ile Türkiye'nin en büyük organize perakende aktörüyüz" dedi. TPF tarafından 25-26 Nisan 2012 tarihlerinde İstanbul'daki Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilecek geleneksel "Yerel Zincirler Buluşuyor" organizasyonunun lansman toplantısı Bursa Uluslararası Tekstil ve Ticaret Merkezi'nde (BUTTİM) gerçekleştirildi. Aygün, burada yaptığı konuşmada, "Kurumsal Yönetim" ana teması ve "Yerel Birliktelikten, Küresel Markaya" sloganıyla hareket edecek organizasyon hakkında Bursalı perakendecilere bilgi verdi. Organizasyonun yerelden çıkıp global hale geldiğini ifade eden Aygün, "Yıllık ortalama yüzde 20 büyüme oranı, 14 milyar TL ciro ve yüzde 30'u aşan pazar payı ile Türkiye'nin en büyük organize perakende aktörüyüz. Kalıcı rekabet üstünlüğüne giden yolda sürdürülebilir büyüme için şimdi kurumsallaşmanın tam zamanı" diye konuştu. Organizasyonun önemli bir ticari platform olacağını belirten Aygün, şöyle devam etti: "Bu amaçla fuar alanını genişletiyor ve alanın yanında kuracağımız büyük çadıra alıyoruz. Böylece konferans ve fuar alanı olarak iki mekandan söz edebileceğiz. Bu sene etkinliğimize, geçen senekilere oranla daha fazla talebin olacağını düşünüyoruz. Özellikle yakın coğrafyadan hem nitelik hem nicelik açısından çok sayıda katılım bekliyoruz. Komşu ülkelerden iş adamları da fuar ve konferansımızı izleyecekler. Bu da etkinliğin önemini artıracak." 3 ana kategoride ödül verileceğini dile getiren Aygün, şunları aktardı: "Market Ürünleri kategorisinde, marketlerde satışı yapılan ürünler yarışacak ve değerlendirme halk tarafından yapılacak. Market Ekipmanları kategorisinde ise marketlere yönelik ürün ve hizmet sağlayan tedarikçiler yarışacak. Bunun değerlendirmesi market profesyonelleri tarafından yapılacak. Üçüncü kategoride de perakendenin en iyi fikirleri yarışacak. Katılımcılar 'Yerel Zincirler Buluşuyor' jürisi tarafından değerlendirilecek." Aygün, organizasyonla yerel zincirlerle, onlara ürün ve hizmet sunan markaların ilişkilerinin güçlendirilmesi, yerel zincirlerin sorunlarının ortaya konması ve çözüm önerilerinin geliştirilmesini hedeflediklerini sözlerine ekledi. AA