AVM

Türkiye'nin Alışveriş Merkezleri Rehberi yeniden hazırlanıyor!

Türkiye'deki alışveriş merkezleri ve onların vazgeçilmez iş ortağı perakendecileri bir araya getiren rehberin dördüncüsü MAPIC 2014 için hazırlanıyor: Turkey Shopping Center Guide 2014 hazırlanıyor.

Türkiye'deki alışveriş merkezleri ve onların vazgeçilmez iş ortağı perakendecileri bir araya getiren rehberin dördüncüsü MAPIC 2014 için hazırlanıyor: Turkey Shopping Center Guide 2014.


Tamamı İngilizce hazırlanan ve yurt dışı pazarını hedefleyen bu yayın, yabancı yatırımcılarla Türkiye firmaları arasında sağlam bir köprü görevi üstleniyor.   


AYD (Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği) işbirliği ile hazırlanacak rehber, alışveriş merkezleri ve perakendeciler yanında AVM yatırımcı, geliştirici ve hizmet sağlayıcı firmaları da yurt dışında tanıtmak, yeni iş bağlantıları kurma potansiyellerini artırmak amacıyla geliştiriliyor.


Rehberin İçeriğinde Neler Var?

Yayının ilk sayfalarında yer alacak ve halihazırda geliştirilmekte ya da inşaat aşamasında olan AVM projelerinin tanıtıldığı FUTURE PROJECTS bölümü yer alacak. Bu bölüm özellikle yurtdışında işbirliği ve yatırım öngörülen projeler için bir vitrin oluşturmayı amaçlıyor.


Ayrıca geçtiğimiz yıllarda başlanan firmaların kendilerini tanıttığı WHO'S WHO bölümünün içinde bu yıl, firmaların bugüne kadar gerçekleştirdiği projelere daha ayrıntılı yer verme olanağı bulacakları REFERENCE PROJECTS sayfaları da yer alacak.


Rehber Kimlere Ulaşacak?

MAPIC 2014'te ücretsiz olarak dağıtılacak rehber; yabancı yatırımcılar, perakendeciler ve yabancı pazarlarda iş ortağı arayışında olan Türkiye firmaları için benzersiz bir ulaşım aracı olarak konumlanıyor.


Dünyanın en büyük uluslararası gayrimenkul ve perakende fuarı MAPIC, Fransa'nın Cannes kentinde her yıl yaklaşık 69 ülkeden, 8.200 katılımcı, 2.430 perakendeci ve 730 yatırımcıya ev sahipliği yaparak, küresel bir network oluşturulmasına imkan sağlıyor.


Rehberde Nasıl Yer Alabilirsiniz?

Türkiye'deki AVM'leri bu kadar kapsamlı tanıtan ilk yayın olmasıyla da dikkat çeken Turkey Shopping Center Guide, sektörün farklı aktörlerinin bir arada olduğu bir formatla yayınlanacak. Rehber geçtiğimiz yılın bir özeti niteliği taşırken, 2015 içinde açılması planlanan yeni projelere de ayrıntılı yer verecek.


Rehber içinde AVM sektörünün bugünkü panoramik resmi, uzman görüşleri ve araştırma sonuçlarıyla aktarılacak.


Firmalar rehbere, tanıtımları ya da kurumsal ilanları ile katılım sağlayabiliyor olacaklar.

Tanıtım (Kim Kimdir) sayfasıyla rehberde bulunacak firmalar; referans projeleri, tanıtım yazısı, logo, firma yönetici isimleri, fotoğrafları ve iletişim bilgileriyle yer alabilecek.