Dekorasyon

Türkiye'nin önde gelen kuruluşları Daikin'i tercih ediyor!

Türkiye'nin önde gelen kuruluşları, sağlıklı ve konforlu çalışma ortamları için Daikin Türkiye'nin "Kurumsal Bakım Hizmetlerini" tercih ediyor.

İklimlendirme sektörünün öncü markası Daikin Türkiye’nin "Kurumsal Hizmetler Bölümü" hızla büyümeye ve yeni müşteriler kazanmaya devam ediyor. Başta finans, medya ve sağlık sektörlerinden olmak üzere, Türkiye'nin önde gelen kurumları, genel merkezleri ve yüzlerce şubesinde "sağlıklı ve konforlu çalışma ortamı" için Daikin Türkiye'nin "kurumsal bakım hizmetlerini" tercih ediyor.


Isıtma, soğutma ve havalandırma sektöründe üretici kimliği ile iklimlendirme sektörüne yön veren Daikin Türkiye'nin yurtiçi ve yurtdışına yayılmış güçlü servis ağı içindeki bakım ve servis merkezleri, 3 binin üzerinde lokasyonda bakım hizmetleri sunuyor. Profesyonel hizmet yönetimini ve proaktif yaklaşımla çalışmayı ilke edinen Daikin Türkiye Kurumsal Hizmet Müdürlüğü, tüm hizmetlerini kurumsal raporlama ve planlama temelinde, Call Center takibi yaparak, ihtiyaca özel olarak sunuyor.


Daikin Türkiye Kurumsal Hizmet Müdürlüğü'nün hizmetleri, planlı periyodik bakım hizmetlerinin yanında, 7/24 acil arıza servis müdahalelerini, teknik danışmanlık ve sistem revizyonlarını, zincir mağaza/banka şube bakımlarını ve hizmet performans raporları ve analizlerini kapsıyor.


Finans sektörünün konforu Daikin’e emanet


Türkiye'nin üç lider bankası Yapı Kredi Bankası, Türkiye Finans Katılım Bankası ve İş Bankası Daikin Türkiye Kurumsal Hizmetler Bölümü'nün müşterileri oldu. Türkiye’nin en köklü ve en büyük bankalarından biri olan Yapı Kredi Bankası'nın Genel Müdürlük, bölge müdürlükleri ve 965 şubesi ile İş Bankası’nın ise Genel Müdürlük binasının yanında, bölge müdürlükleri, operasyon merkezi ve 355 şubesinin soğutma sistemlerinin bakım ve arıza onarım hizmetleri konusunda anlaşma sağlandı. Daikin Türkiye, 2014 yılında 75 şubesinde klima sistemlerinin bakım ve arıza hizmetlerini yürütmeye başladığı Türkiye Finans Katılım Bankası’nın memnuniyetinin yüksek olması sebebi ile de 300 şubenin tamamının bakım ve arıza hizmetlerini üstlenmiştir.


Medya sektörü ve AVM’ler sağlıklı iklimlendirme için Daikin’i seçti


Türkiye’ye geldiği 2011 yılından bu yana Türkiye’de hızla büyümesini devam ettiren dünyanın önde gelen klima üreticisi Daikin, Kurumsal Hizmetler Bölümü’nün yapılanmasını da hızla sürdürüyor. Daikin, Türkiye’nin önde gelen kuruluşlarına klima sistemleri konusunda uzman yetkili servisleri ile bakım ve arıza hizmetleri veriyor. Daikin Türkiye Kurumsal Hizmetler Bölümü’nün anlaşma sağladığı TRT, Show TV, Habertürk, TV8, Fox TV, Cihan Haber Ajansı, Zaman Gazetesi, Milliyet Gazetesi, Vatan Gazetesi, Akasya AVM, Zorlu AVM, Safir AVM, Metrocity AVM, Forum İstanbul AVM, Prime Mall AVM, Neomarin AVM, Canpark AVM, Deposite AVM, Capacity AVM, Zeno Center AVM ve Plato AVM gibi medya sektörünün önde gelen kuruluşları ve Türkiye’nin en prestijli AVM’lerinin tüm iklimlendirme sistemlerinin bakım onarım ve arıza hizmetleri Daikin Türkiye tarafından karşılanacak.


Daikin Türkiye Kurumsal Hizmetler Bölümünün son günlerde yaptığı diğer büyük anlaşmalar doğrultusunda İstanbul Büyükşehir Belediyesi Tesisleri, Marmaray, Medicana Hastaneleri, Doğa Koleji, Ziylan Mağazaları, Kahve Dünyası ve Shaya Mağazaları’ndan Victoria’s Secret, Starbucks ve Shake Shack’in de bakım onarım ve arıza hizmetlerini karşılayacak.