Kent Haberleri

Tuzla'da 10 bin aile daha tapusuna kavuştu!

Tuzla Belediyesi, 10 bin aileyi daha tapu sahibi yaptı. Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, “Bir kördüğümü, akıntıya karşı kürek çekerek vatandaşın istediği şekilde çözdük." dedi

Tuzla Belediyesi, 10 bin aileyi daha tapu sahibi yaptı. Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, “Bir kördüğümü, akıntıya karşı kürek çekerek vatandaşın istediği şekilde çözdük. Tuzla’nın yüzde 95’ini planlayarak geleceği açık, vatandaşı mutlu eden bir kent oluşturuyoruz. Bugün gözükmese de bunun kıymeti çok sonra anlaşılacak” dedi.


Tuzla Belediyesi, 2009-2016 yılları arasında 4,883,582.92 m2 alanı kapsayan 29 adet imar uygulamasını tescil ettirdi. Bu uygulamalar kapsamında 5850 adet imar parseli oluşturarak 12210 vatandaşa arsa tapusu çıkartıldı. Tuzla Belediyesi, Tepeören Mahallesi 3. Etap, Aydınlı Mahallesi Giresun Mevkii ve İstasyon Mahallesi Batakçalı Mevkii İmar Uygulamaları ile bu bölgelerde yaşayan vatandaşları da tapu sahibi yaptı.


 Tuzla Belediyesi, 15 imar uygulamasına devam ediyor.

Tuzla Belediyesi’nin tescil edilen son 3 imar uygulaması ile tapu alma hakkı kazanan vatandaşlara tapuları, Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı tarafından verildi.

Giresun Mevkii’nde 11 Yıldır Süren Sorun Çözüldü

Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, Aydınlı Mahallesi Giresun Mevkii’nde 11 yıldır süren bir sorunu, vatandaşın istediği şekilde çözüme kavuşturduklarını söyledi. 2005 yılında TOKİ, İBB ve Tuzla Belediyesi tarafından “Kentsel Yenileme Alanı” ilan edilen alanın 2009 ve 2011 yerel seçimlerinin en önemli sorunları arasında olduğunu hatırlatan Başkan Yazıcı, “Bu bölgedeki planlama gerçekten çok zor bir süreçti. Hani “Akıntıya karşı kürek çekiyoruz” denilir ya, bu şekilde bir sürecin içinde yer aldık. Yaptığım tüm görüşmelerde ve planın değiştirilmesi için yaptığımız tüm girişimlerde “Ben vatandaşın istediği planlamayı istiyorum” diyerek, soruna çözüm aradık. 17 kurumdan görüş alarak vatandaşların mağduriyetini Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na, TOKİ Başkanlığı’na ve İBB’ye ilettik, sürekli takip ettik. Farklı tarihlerde yaptığımız plan talebi başvurularımız Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından kabul edildi. Vatandaşlarımızın mağduriyetinin yüzde 95’i çözüme kavuşturuldu” şeklinde konuştu. 


Mülkiyet Problemi Yaşamayan Tuzla Sözümüzü Tuttuk

Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, “Kördüğüm” olan, “Akıntıya karşı kürek çeken” bir süreci “Vatandaşın istediği şekilde” sonuçlandırmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi. 2009 yılında “Mülkiyet sorunu yaşamayan bir Tuzla” sözünü verdiklerini hatırlatan Başkan Yazıcı, “Tuzla’da onlarca vizyon projeyi gerçekleştirdik. Marina’yı, Şelale Park’ı herkes görüyor ama kendi bünyemizde yaptığımız planlama gözükmeyen bir hizmet. Planlama ile hiç gözükmeyen ama şehrin geleceğine etki eden bir sorunu çözüyoruz. Tuzla’nın yüzde 95’ini planladık. Vatandaşımızın alın terinin, birikiminin kaybolmasını engelledik ve planlamalar ile herkesin yerinin en az 3-4 kat değer kazanmasını sağladık. Tuzla’nın yüzde 95’ini planlayarak geleceği açık, vatandaşı mutlu eden bir kent oluşturuyoruz. Bugün gözükmese de bunun kıymeti çok sonra anlaşılacak” dedi.

Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, vatandaşlara yerlerini satmamaları, kendi tasarruflarıyla hareket etmeleri önerisinde bulundu. Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, konuşmasının ardından 3 bölgenin sakinlerine tapularını teslim etti. 


Tuzla Belediyesi

Haber Ayrıntılı Haber'de şu şekilde yer aldı


Tuzla Belediyesi, Tepeören Mahallesi 3. Etap, Aydınlı Mahallesi Giresun Mevkii ve İstasyon Mahallesi Batakçalı Mevkii İmar Uygulamaları ile bu bölgelerde yaşayan vatandaşları da tapu sahibi yaptı. 


Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, Aydınlı Mahallesi Giresun Mevkii’nde 11 yıldır süren bir sorunu, vatandaşın istediği şekilde çözüme kavuşturduklarını söyledi. 2005 yılında TOKİ, İBB ve Tuzla Belediyesi tarafından kentsel yenileme alanı ilan edilen alanın 2009 ve 2011 yerel seçimlerinin en önemli sorunları arasında olduğunu hatırlatan Başkan Yazıcı, "Bu bölgedeki planlama gerçekten çok zor bir süreçti. Hani akıntıya karşı kürek çekiyoruz denilir ya, bu şekilde bir sürecin içinde yer aldık. Yaptığım tüm görüşmelerde ve planın değiştirilmesi için yaptığımız tüm girişimlerde ben vatandaşın istediği planlamayı istiyorum diyerek, soruna çözüm aradık. 17 kurumdan görüş alarak vatandaşların mağduriyetini Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na, TOKİ Başkanlığı’na ve İBB’ye ilettik, sürekli takip ettik. Farklı tarihlerde yaptığımız plan talebi başvurularımız Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından kabul edildi. Vatandaşlarımızın mağduriyetinin yüzde 95’i çözüme kavuşturuldu" şeklinde konuştu.


Ayrıntılı Haber