Twitter'a içerik üretiyorsanız bu habere mutlaka bakın! İsminiz ödeme listesinde olabilir
Twitter, yorum bölümüne reklam koyulması için hesabı onaylanmış kullanıcılara ödeme yapacak. Elon Musk, haberi bir tweet ile duyurdu. Ödemenin birkaç hafta içinde yapılacağını söyledi. İlk ödeme grubu için ayrılan para ise 5 milyon dolar olarak beyan edildi.Platform, kullanıcıların etkileşimde bulunabileceği birçok özelliği içerir
Twitter, mobil uygulamalar ve web tarayıcıları üzerinden erişilebilir ve kullanıcılar tarafından geniş bir yelpazede kullanılır. Platform, kullanıcıların etkileşimde bulunabileceği birçok özelliği içerir. Dolayısı ile bu da para kazanabilmek için en iyi ortamın oluşmuş olduğu anlamına gelir.
Sadece onaylanmış içerik üreticileri ödeme alacak!
Beş milyon dolarlık ödemeden hesabına düşen miktarı alacak olan kullanıcılar Musk’ın tweetinde görüldüğü üzere sadece doğrulanmış kullanıcıları kapsayacak. Bu yeni fonksiyonun içerik oluşturucuların içeriklerinden para kazanmasına ve Twitter’daki etkileşimi öçoğaltmalarına yardımcı olacağı düşünülüyor.
Twitter’ın içerik üreticilerine yapacağı bu ödeme fonksiyonu, onaylanmış içerik üreticilerinin tweet’lerine yapılan yorumlara reklam yerleştirmesini içeriyor. Yani bir kullanıcı böyle bir içerik üreticinin gönderisine yorum yaptığında bu yorum bir reklam niteliğinde olacak. Tweet göndericisi olan onaylanmış içerik üretici, bu reklamdan elde edilen gelirin bir kısmını alabilecek.
Twitter'a içerik üretiyorsanız bu habere mutlaka bakın! İsminiz ödeme listesinde olabilir
Onaylanmış içerik üreticisi nasıl olunur?
Sertifikalı içerik üretici olmak için Twitter’ın Amplify Yayıncı Programı‘na başvuru yapması gerekir. Bu program, yayıncıların, yayıncıların ve diğer medya markalarının Twitter’daki içeriklerinden para kazanmaları için ortaya çıkmıştır. İçerik oluşturucuların programa dahil olabilemek için karşılaması gereken gereksinimler şunlardır:
İçerik üretici 18 yaşında veya daha büyük olmalıdır.
Twitter hesabı iyi durumda olmalıdır.
Twitter hesabı onaylanmış hesaplar arasında olmalıdır.
Aktif bir twitter video yayıncısı olmalıdır.
Şu anda yalnızca Twitter İş Ortağı Yöneticileri ile çalışan yayıncılar Amplify Programına başvurabilir. Twitter, ayrıca reklamcılar için uygun olmadığını düşündüğü içeriklerde reklam göstermeme hakkı olduğunu da belirtti.
Twitter, haberlerin anında paylaşılması, güncel olayların takip edilmesi, fikirlerin paylaşılması, etkileşimlerin gerçekleştirilmesi ve çeşitli konular üzerindeki tartışmalara katılma gibi birçok amaçla kullanılır. Platformda hashtag (#) sembolü kullanılarak belirli konular altında gruplandırılmış tweet'ler bulunabilir.
Ancak, Twitter bir sosyal medya platformu olduğundan, kullanıcılar platformda yayınladıkları içeriklerde diğer kullanıcıları taciz etme, nefret söylemi kullanma veya yanıltıcı bilgiler paylaşma gibi sorunlara dikkat etmelidir.
Sıcak mevsimlerde içinizi serinleten kampanya! Media Market LG klima indirimini kaçırmayın
Babalar gününe özel kampanyayı kaçırmayın! Vatan bilgisayardan çılgın indirim!
Araba alırken ince eleyip sık mı dokuyorsunuz? Fiat'ın bu teklifi tam size göre |